تاریخ انتشار: 1395/12/04 12:00
کد خبر: 227504

علیرضا بیرانوند عیار سیدمهدی رحمتی را نشان داد

عملکرد روز نخست دروازه بان های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا به وضوح عیار آنان را نشان داد.
علیرضا بیرانوند عیار سیدمهدی رحمتی را نشان داد

بدون هر گونه تعصب می توان گفت که با توجه به بازی های صورت گرفته، عملکرد سید مهدی رحمتی و سپس رشید مظاهری عملکردی و وحید شیخ ویسی در اندازه قابل قبول بود و بیرانوند به هیچ وجه در حد و اندازه ی خود ظاهر نشد.

نوع گل های خورده در این بازی ها نیز نشان داد که تمرکز روی خروج یا عدم خروج رحمتی که موضوع انحرافی است چرا که سه گل دیگر همه با ضربه سر زده شد و دروازه بان های پرسپولیس و ذوب آهن واکنش خاصی نداشتند و لذا باید آرایش تیمی را در زمان ضربات استگاهی بیشتر مورد توجه قرار داد.

اما در موضوع سوپر سیو و مهارهای استثنایی بی تردید رتبه نخست به سید مهدی رحمتی می رسد که نمایشی در سطح نخست آسیا داشت و رتبه بعدی را باید به رشید مظاهری  دروازه بان ارزشمند تیم ذوب آهن داد.

 کلین شیت وحید شیخ ویسی نیز بسیار ارزشمند بود و نباید به آسانی از آن گذشت. این عملکرد  او را حائز رتبه کرد و در این حال برای سنجش بهتر عیار او باید منتظر بازی های بعدی بود. اما بیرانوند در گام نخست نمره مناسبی نگرفت و شاید بتوان گفت مردود شد. او در طول بازی سه توپ روی دروازه اش آمد که  روی هیچ کدام واکنش مهمی نداشت. از سه توپ، دو گل خورد . گرچه یکی از آنها آفساید گرفته شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39e8yo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حضور رحمتی در جمع دروازه‌بان‌های مدعی