تاریخ انتشار: 1395/11/18 14:23
کد خبر: 231028

سرمربی السد: شاید بازی به ضربات پنالتی برود

سرمربی تیم فوتبال السد قطر که استقلال تیم بزرگی است اما امروز در صدر فوتبال ایران نیست.
سرمربی السد: شاید بازی به ضربات پنالتی برود

به گزارش فرتاک ورزشی، فریرا سرمربی تیم فوتبال السد قطر با حضور در نشست خبری درباره موضوعات مختلفی صحبت کرد که مشروح آن در ادامه می آید:

 

انتظار هواداران زیادی را می کشیم

باعث افتخار من و السد است که در ایران حضور داریم. به ویژه برای من که برای اولین بار است که به ایران می آیم. بازی فردا نرمال نیست زیرا بازی پلی آف همیشه دو بازی رفت و برگشت است اما حالا به هر دلیلی یک بازی خارج از خانه داریم که کار سخت است. اینجا برای برد آمدیم اما می دانیم کار سختی داریم. انتظار داریم که هواداران زیادی در ورزشگاه باشند. بازی هیجان انگیز است و می دانیم شانس مجددی نداریم. سعی می کنیم با اعتماد به نفس بالا برنده باشیم. استقلال را می شناسیم و می دانیم سابقه بالایی دارد. استقلال در حال حاضر تیم صدرنشین ایران نیست اما تیمی قدرتمند است.

 

استقلال سیستم دارد

استقلال یک سیستم و یک کار فنی مناسب دارد و بازیکنان آن را در زمین پیاده می کنند. با اعتماد به نفس بالایی در زمین حاضر می شوند. زمانی که بازی شروع شود و هواداران هیاهو داشته باشند، تیم ما نیز هیجان خواهد داشت. بازی سختی در انتظار هر دو تیم است.

 

بازی احساسی است

این بازی تک حذفی است و خارج از خانه انجام می شود. این بازی واقعا دیداری سخت است اما فکر می کنم از نظر ذهنی و قلبی باید آماده باشیم. باید در دفاع و حمله تعادل داشته باشیم اما باز هم تاکید می کنم که از نظر احساسی این بازی جنبه زیادی دارد.

 

بازیکنان خوب زیادی داریم

همه ژاوی را می شناسند و می دانند بازیکن بزرگی است. اما در تیم ما بازیکنان تاپ دیگری داریم که اسم آنها را نمی گویم.

 

بازی هجومی انجام می دهیم

روش کار ما هجومی است و همیشه سعی می کنیم ابتدای بازی گل بزنیم. اما بعضی موارد شرایط به گونه ای رقم می خورد که این اتفاق نمی افتاد و در نیمه دوم گل می زنیم. اما همانطور که گفتم به دلیل شرایط گوناگون، بازی فردا متفاوت است. ما با استراتژی یکسان وارد این بازی می شویم.

 

در پنالتی می توانیم برنده باشیم

سه امتیاز در این بازی اهمیت ندارد و نباید این بازی را با لیگ مقایسه کرد. میانگین ما در لیگ قطر هر بازی سه گل است اما می توانیم بازی فردا را در ضربات پنالتی ببریم و به دور بعد صعود کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39eak7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نگاهی آماری به عملکرد استقلال و السد در لیگ؛ السد متخصص دیدارهای خارج از خانه