تاریخ انتشار: 1395/11/12 16:46
کد خبر: 232276

بیرانوند: تراکتور و ذوب آهن رقبای اصلی ماهستند نه استقلال

دروازه بان تیم پرسپولیس گفت: ما با همه رقبایمان بازی داریم و امیدوارم بتوانیم امتیازات لازم را بگیریم.
بیرانوند: تراکتور و ذوب آهن رقبای اصلی ماهستند نه استقلال

به گزارش فرتاک ورزشی، علیرضا بیرانوند درباره تیم تراکتورسازی اظهار داشت: تراکتور حریف قدرتمندی است. آقای پانادیچ برای ما بسیار زحمت می کشد. وقتی مصدوم بودم رسانه ها من را سوژه کردند که چرا با دست بسته تمرین می کنم. آقای ایگور خیلی سختی کشید. اگر دقت می کردید من مدتی با یک دست تمرین می کردم.

وی ادامه داد: خداراشکر جواب زحمات و تمریناتم را گرفته ام. می خواهم با گرفتن جام قهرمانی آن را به هواداران تقدیم کنم. بازی روز یکشنبه سخت است. الان به استقلال فکر نمی کنیم. بعد از بازی با صبا یک روز استراحت داشتیم و حالا اولین روز تمرین بود. بازی با تراکتور از استقلال حساس تر است. هر تیمی در این دیدار نتیجه بگیرد به قهرمانی نزدیک تر می شود.

دروازه بان پرسپولیس درباره عملکرد خوب خط دفاعی خاطرنشان کرد: خوشحالم که در کنار بازیکنانی چون سیدجلال حسینی، رامین رضاییان ، محمد انصاری ، صادق محرمی، پولیانسکی و ربیع خواه بازی می کنم هرکسی جای پولیانسکی بود الان خداحافظی کرده بود. رسانه ها و مردم به او فشار آوردند و حالا باید به برانکو تبریک بگوییم که به آلکس اعتماد کرد.

وی درباره طلبش از باشگاه نفت اذعان داشت: 4، 5 تا از بازیکنان نفت که الان در پرسپولیس هستیم طلب داریم. شنیده ام همه بازیکنان طلب دارند. من دیگر با باشگاه نفت کاری ندارم و شکایت را انجام دادم. جواب حکم را هم فرستادند. طرف حساب من الان آقایان بهاروند و تاج هستند و باید پول را از سازمان لیگ بگیرم. نمی دانم چرا آقای بهاروند می گویند نفت در سازمان لیگ پول ندارد فکر می کنم حدود 3 یا 4 میلیارد در آنجا پول موجود است. خیلی سخت بود که از نفت شکایت کنم اما مجبور بودم.

دروازه بان پرسپولیس درباره رقبای این تیم در کورس قهرمانی گفت: تراکتور و ذوب آهن رقبای ما هستند و هنوز هیچ چیز تمام نشده است. ما با همه رقبایمان بازی داریم و امیدوارم بتوانیم امتیازات لازم را بگیریم. استقلال هم رقیب ماست. درست است که 13 امتیاز فاصله دارند اما تیم خوبی هستند. من با علی منصوریان چند سال کار کردم. هر روز که جلو می رود تیمش بهتر می شود. استقلال از این به بعد به هیچکس باج نمی دهد.در تیم ملی و نفت با منصوریان بودم و او پیشرفت خوبی داشته است.

وی درباره جویی که علیه پرسپولیسبه راه افتاده بیان داشت: من وارد این مسایل نمی شوم. باشگاه ما جوابگو است و ما فقط تمرین می کنیم که دل هواداران شاد شود. می خواهم به وحید امیری تبریک بگویم. عروسی وحید امیری مثل یک عروسی نبود انگار یک نفر می خواست سخنرانی کند. اینقدر شلوغ بود که من سر از آشپزخانه درآوردم. نشان می دهد که چقدر مردم به من و وحید علاقه دارند.مردم خیلی به ما لطف داشتند. وحید چند وقت می خواست عروسی بگیرد اما به خاطر تیم ملی نمی شد. یکی از بهترین شب های زندگی ام عروسی او بود امیدوارم زندگی خوبی داشته باشد.

بیرانوند درباره دو اخطاره بودنش گفت: من سعی می کنم که دیگر کارت نگیرم.البته شرایط بازی هست و یک دفعه دیدید که من کارت گرفتم. می خواهم به پرسپولیس کمک کنم. تصمیم این است که تا آخر فصل تمرکز داشته باشم تا مصدوم یا محروم نشوم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39el67

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


احیای دوباره قاضی