تاریخ انتشار: 1395/08/21 10:58
کد خبر: 249776

تیم فوتبال سپیدرود رشت جریمه شد

تیم فوتبال سپیدورد رشت به پرداخت جریمه نقدی و یک جلسه از همراهی تماشاگران در دیدار خانگی به صورت تعلیقی محکوم شد.
تیم فوتبال سپیدرود رشت جریمه شد

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی،.مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت گفت : کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص دیدارهای برگزار شده رقابت های لیگ دسته اول کشور جام آزادگان ، آرای خود را صادر کرد .

رادنی  افزود: بر این اساس و طبق رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ، در دیدار تیم های سپیدرود رشت و نفت مسجد سلیمان که روز هشتم آبان 95 برگزار شده بود ، سهراب بختیاری زاده، سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان به دلیل رفتار غیرمسئولانه و اعتراض به تصمیم داور که منجر به اخراج او شد، مورد توبیخ کتبی کمیته انضباطی قرار گرفت.

وی اظهار کرد: طبق این رای ، همچنین در جریان این دیدار ، تماشاگران تیم سپیدرود رشت به داور و تیم مقابل فحاشی کرده و اشعه لیزر استفاده کردند و این در حالی است که فحاشی تماشاگران تیم سپیدرود رشت برای چندمین بار است که تکرار می شود.
دیدار ادامه داد: در این رای آمده است که براین اساس این تیم در یک مسابقه خانگی از حضور تماشاگران محروم و به پرداخت جریمه نقدی 100 میلیون ریال محکوم می شود. 
وی بیان کرد: محرومیت تعیین شده از تاریخ صدور رای تا آخر فصل جاری با تعلیق مواجه شده و در صورت تکرار تخلف در مسابقات بعدی ، علاوه بر تنبیه مقرر ، محرومیت معلق به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد.
مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت اضافه کرد: همچنین در رای صادره از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ، در دیدار تیم های راه آهن تهران و سپیدرود رشت که روز دوم آبان 95 در ورزشگاه صبا برگزار شده بود ، تیم سپیدرود رشت به دلیل فحاشی تماشاگران این تیم به بازیکن تیم مقابل ، به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
تیم فوتبال سپیدرود رشت تا پایان هفته دوازدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، با کسب 25 امتیاز در مکان نخست جدول قرار دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39p95o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تیم های لیگ دویی نقره داغ شدند