تاریخ انتشار: 1395/06/21 18:39
کد خبر: 262052

بیش از نصف بازی‌های لیگ ایران مساوی می‌شود/ لیگ ایران مربی نترس ندارد!

لیگ‌های فوتبال ایران در شرایطی کار خود را دنبال می‌کنند که از لحاظ تعداد تساوی بدون گل و تعداد گل‌زده اختلاف زیادی میان این لیگ و لیگ‌های معتبر اروپایی وجود دارد.
بیش از نصف بازی‌های لیگ ایران مساوی می‌شود/ لیگ ایران مربی نترس ندارد!

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، هفته ششم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور (یگ آزادگان) هفته گذشته پیگیری شد و نتایج این مسابقات یک‌بار دیگر یادآوری‌کننده و بازگوکننده حقیقت تلخ فوتبال ایران بود. حقیقتی که گاهی به دلیل هیجان حاصل از مسابقات و اخبار پیرامون تیم‌ها و بازی‌های ملی به فراموشی سپرده می‌شود. در ادامه و شروع مسابقات لیگ برتر در هفته پنجم هم این نکته به روشنی دیده شد و تنها دو بازی با پیروزی‌ تیم‌ها همراه بود و هر 5 مسابقه روز دوم مسابقات با نتیجه تساوی به پایان رسید. دو دیدار از این 5 دیدار هم بدون گل به پایان رسید.

در هفته ششم مسابقات لیگ آزادگان از بین 10 دیدار برگزار شده، 5 نتیجه تساوی بدست آمد که یکی از آن‌ها هم بدون گل بود. 21 گل زده هم آماری نزدیک به 2 گل در هر بازی را به ثبت رساند.

در سطحی بالاتر و در هفته پنجم مسابقات لیگ برتر هم تا پیش از دیدار استقلال تهران و ماشین‌سازی 7 دیدار برگزار شده که 2 بازی با برد تیم‌ها همراه بوده و 5 بازی با تساوی به پایان رسیده است. 17 گل زده دستاورد تیم‌ها در 7 بازی انجام شده بوده که چندان خوشایند به نظر نمی‌آید./ورزش سه

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39pjjq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کی‌روش: صحت اظهاراتم تایید شد