تاریخ انتشار: 1395/06/31 13:22
کد خبر: 260228

غایبان ال‌کلاسیکو ایرانی

دو بازیکن سابق پرسپولیس و سپاهان امسال راهی تبریز شدند و برای تراکتورسازی و گسترش فولاد بازی می‌کنند.
 غایبان ال‌کلاسیکو ایرانی

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، سرشناس‌ترین غایبان ال کلاسیکوی این فصل لیگ برتر نسبت به سال قبل محمدرضا خلعتبری و محسن بنگر هستند که هر دو سابقه بازی در سپاهان و پرسپولیس را داشتند و در هر دو تیم خاطرات خوبی رقم زدند که آنها را نزد هواداران قرمز و زرد پوش محبوب کرده است.

 

خلعتبری در فصل 92-91 که نخستین بار پیراهن سپاهان را بر تن کرد در بازی هفته نهم یکی از دو پاس گل پیروزی بخش تیمش را مقابل پرسپولیس داد تا نخستین ال کلاسیکوی ایران را با پیروزی پشت سر بگذارد اما تیم او در بازی برگشت در ورزشگاه آزادی یک بر صفر به تیم علی دایی باخت که این شکست در فینال جام حذفی همین سال جبران شد و آنها در بازی‌ای که 2 بر 2 شده بود در ضربات پنالتی 4 بر 2 به برتری رسیدند و قهرمان شدند.

این هافبک- مهاجم ریز نقش یک فصل بعد به پرسپولیس رفت که با این تیم مقابل سپاهان یک بار 2 بر صفر باخت و در دور برگشت با همین نتیجه شکست‌شان جبران شد.

 

خلعتبری در بازگشت دوباره به سپاهان در لیگ چهاردهم، تا پایان فصل گذشته که در این تیم بود چهار بار مقابل پرسپولیس بازی کرد که در سه بازی پیروزی برای تیم او رقم خورد و یک تساوی به دست آمد تا او خاطرات خوبی از این دیدار حساس داشته باشد و امسال به گسترش فولاد تبریز برود.

 

محسن بنگر کاپیتان سابق سپاهان و پرسپولیس هم دیگر غایب این بازی مهم است که امروز در هیچ یک از دو تیم حضور ندارد؛ بنگر که از سال 83 تا 91 در جمع زردپوشان اصفهانی بود هشت مرتبه همراه این تیم مقابل پرسپولیس پیروز شد، هشت بار به مساوی رسید و پنج باخت داشت که آمار خوبی برای او محسوب می‌شود.

 

بنگر پس از سپاهان مثل خلعتبری به پرسپولیس رفت که در حضور چهار ساله در جمع سرخ پوشان تنها دو برد و یک مساوی با این تیم تجربه کرد و در 6 دیدار مقابل تیم سابقش بازنده شد.

 

کاپیتان سابق پرسپولیس و سپاهان هم امسال به تبریز و تراکتورسازی رفته تا دیگر غایب بازی امروز تیم‌های سابقش برابر هم باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39plpq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



بررسی مازادهای پرسپولیس/ قابل توجه نوراللهی!