تاریخ انتشار: 1395/06/28 21:26
کد خبر: 260676

برانکو بر سر دو راهی؛ چالشی که ممکن است دردسرساز شود

حضور رامین رضاییان در پرسپولیس برای خودش حکایتی شده است که برانکو را بر سر دو راهی قرار داده است.
برانکو بر سر دو راهی؛ چالشی که ممکن است دردسرساز شود

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، بازگشت رامین رضاییان به پرسپولیس و بعد از هیاهوهای بسیاری که بر سر رفتن و برگشتن این بازیکن بوجود آمد، در حال حاضر به یکی از بزرگترین چالشهای پیش روی سرمربی پرسپولیس تبدیل شده است.

 

برانکو ایوانکویچ در دیدار با استقلال و قبل از آن با تراکتورسازی که می توان از آن بازی ها به عنوان دو مسابقه بسیار مهم برای برانکو و پرسپولیس نام برد، از وجود رامین رضاییان استفاده نکرد تا اصول حرفهای گری را رعایت کرده باشد ولی همین امر باعث شد که جسته و گریخته حرفهای ضد و نقیضی در مورد نارضایتی رضاییان از روی نیمکت نشستن شنید شود، البته خود رامین آن را تکذیب نموده، ولی خواسته و یا ناخواسته این موضوع تبدیل به یک چالش برای برانکو شده است.

 

برانکو اگر قرار بر این باشد از این بازیکن در دیدار با سپاهان بهره بگیرد، ممکن است واکنش منفی برخی بازیکنان اصلی را به دنبال داشته و شیرازه تیمش از هم بپاشد و اگر بخواهد نسبت به حضور رامین در ترکیب اصلی بیتفاوت و او را هم چنان بر روی نیمکت نگه دارد که ممکن است این بازیکن ملی پوش و طرفدارانش را به طغیان وادارد!

 

به هر حال سرمربی اخلاقگرای پرسپولیس بر سر دو راهی بدی قرار گرفته است و نمیداند با این مشکل چگونه برخورد کند، مشکلی که میتواند در هفتههای آینده دردسرهای فراوانی را به دنبال داشته باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39pqrx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رضاییان با انگیزه تر از همیشه/عکس

رامین رضاییان در دربی بازی نمی کند
این طور که از شواهد پیداست؛