تاریخ انتشار: 1396/03/29 01:45
شایعات فضای مجازی درست نبود
کد خبر: 202576

شجاعیان: با دلم به استقلال آمدم/ دلیل دیر آمدنم برای قرارداد مادرم بود

هافبک جدید استقلال گفت: خدا را شکر که الان قرارداد را بستم و به تیمی که دوستش داشتم و از بچگی به آن علاقمند بودم، پیوستم.
شجاعیان: با دلم به استقلال آمدم/ دلیل دیر آمدنم برای قرارداد مادرم بود

  و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، داریوش شجاعیان بعد از عقد قراردادش با استقلالی‌ اظهار داشت: من بعد از ظهر روز گذشته (یکشنبه) قرار بود با باشگاه استقلال قرارداد ببندم اما به دلیل یک مشکل خانوادگی و تماسی که از شیراز داشتم مشکل پیش آمد و قرار شد تا آخر شب قرارداد را امضا کنم. خدا را شکر که الان قرارداد را بستم و به تیمی که دوستش داشتم و از بچگی به آن علاقمند بودم، پیوستم. ان شاءالله امسال سال خوبی داشته باشیم.

وی در خصوص سنگ اندازی‌هایی که برای استقلالی شدن او صورت گرفت، عنوان کرد: هر اتفاقی که در فضای مجازی رخ می‌دهد، همیشه حقیقت ندارد. در فضای مجازی چیزهایی پخش شد که درست نبود. دلیل دیر آمدن من مشکل مادرم بود و باعث شد تا من دیر به اینجا بیایم. از هواداران عذرخواهی می کنم که دیر آمدم. کمی زمان برد تا مشکلم حل شود و دیدید که خیلی هم کار من اینجا طول نکشید و قرارداد را امضا کردم.

هافبک جدید استقلال در پایان در خصوص اینکه با حضور در استقلال به دنبال حضور در تیم ملی است، خاطر نشان کرد: من دلی به استقلال آمدم. از طرفی مطمئنا برای راهیابی به تیم ملی، تیم مهم است. فکر می کنم از استقلال می توانم در تیم ملی باشم و امیدوارم بتوانم با کمک آقای منصوریان سهمیه استقلال در تیم ملی را بیشتر کنیم

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39v5ee

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هدفهای نهایی منصوریان و پایان کار آبی ها در نقل و انتقلات

بلاتکلیفی در استقلال؛ نه به آن شوری نه به این بی نمکی!
سیاست مبهم استقلال در فصل نقل و انتقالات