تاریخ انتشار: 1396/05/01 00:24
پهلوان زنده را عشق است
کد خبر: 194104

تا دور منصوریان شلوغ شد سامورایی را یادش رفت

هافبک استقلالی و فراموش نشدنی آبی پوشان دراین فصل قصد داشت به جمع دوستان قدیمی خود برگردد که منصوریان وقتی کمی دورش شلوغ شد یادش رفت آندو کی بوده است!
تا دور منصوریان شلوغ شد سامورایی را یادش رفت

،داستان جدایی آندو از استقلال که از فصل چهاردهم کلید خورد اما دلایل بسیاری دارد و اینطور که در میان عوام به آن اشاره می کنند، نیست. طوری جا افتاده یا تعمدا جا انداخته اند که آندو در آن فصل فقط به خاطر مسائل مالی استقلال را ترک کرده است،اما هرگز چنین نیست و مسائل بسیاری دست به دست هم داده تا این بازیکن برخلاف میل باطنی اش آبی ها را ترک کند.

حالا که مسیر برای بازگشت تیموریان به استقلال باز هم ناهموار شده برخی می کوشند ماجراهای قدیمی و کهنه را در این موضوع پیش بکشند درحالی که این سیاستی است برای مخفی ماندن قــول و قرارهایی که منصوریان با این بازیکن داشت. منصوریانی که در نیم فصل به آندو گفته بود:اوضاع استقلال خوب نیست. بیا و تیم را جمع و جور کن. روی تو حساب کرده ام و حالا همان منصوریان که آندو را منجی خود می پنداشت و در میان امواج دریا به دنبال تکه چوبی می گشت تا فرو نرود و حتی در مصاحبه بعد از بازی با السد قطر صراحتا گفته بود آندو در رادار ماست وقتی می بیند که دیگر نیازی به این بازیکن ندارد قید او را می زند.

اینجاست که جمله معروف را بــه یــاد می آوریم؛ پهلوان زنده را عشق است...

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39vwye

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقبال از آندو و چپاروف در غیاب منصوریان