تاریخ انتشار: 1396/09/08 09:53
کد خبر: 171752

دردسر جدید برای شفر!

بازگشت پژمان منتظری برای وینفرد شفر خبر خوشحال‌کننده‌ای است اما او با دردسر انتخاب برای ترکیب اصلی‌اش هم روبه رو خواهد بود.
دردسر جدید برای شفر!

بازگشت پژمان منتظری برای وینفرد شفر خبر خوشحال‌کننده‌ای است اما او با دردسر انتخاب برای ترکیب اصلی‌اش هم روبه رو خواهد بود. مدافع ملی‌پوش استقلال از اوایل لیگ به دلیل شکستگی ترقوه بازی‌های استقلال را از دست داد و علی‌رضا منصوریان و بعد از او شفراز روزبه چشمی و مجید حسینی در دفاع میانی استفاده کردند. روزبه چشمی که پیش از آن هافبک دفاعی تیم‌اش بود در دفاع عملکرد پرنوسانی داشت و اشتباه‌هایی که در دفاع داشت باعث به وجود آمدت انتقادهایی شد. با این وجود وینفرد شفر که همین حالا سه هافبک دفاعی دیگر به جز روزبه چشمی در اختیار دارد دیروز گفته بود باور دارد روزبه چشمی در دفاع عملکرد بهتری دارد.

پژمان منتظری در روزهای گذشته به طور کامل تمرین کرده به این ترتیب می‌تواند موجب دردسر وینفرد شفر برای انتخاب دو دفاع اصلی‌اش باشد. مجید حسینی، مدافع جوان این تیم عملکرد خوبی داشته و بازی‌های‌اش راضی‌کننده بوده است. از طرفی بیرون گذاشتن روزبه چشمی و پژمان منتظری که هر دو داعیه حضور در جام جهانی را دارند کار راحتی نیست. شفر در واقع با همان دردسری روبه‌رو است که در خط میانی هم دارد.در این خط هم او در بازی‌های ابتدایی و پیش از مصدوم شدن فرشید باقری، امید نورافکن که سال گذشته یکی از بهترین‌های استقلال بوده را بیرون گذاشت. منتظری احتمالا تا پایان نیم‌فصل به ترکیب اصلی استفاده نخواهد رسید اما باید دید بعد از آماده شدن او برای بازی ۹۰ دقیقه‌ای انتخاب شفر از بین مدافعان‌اش چه کسانی خواهند بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39x87o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


این بازیکن به احتمال فراوان دوباره به اردوهای کی‌روش در تیم‌ملی دعوت خواهد شد