تاریخ انتشار: 1396/08/10 09:24
کد خبر: 175676

نخستین بازیکن دو گله تیم استقلال

تیم فوتبال استقلال تهران در حالی برابر نفت تهران به پیروزی رسید که جابر انصاری مهاجم تبریزی آنها بیشترین نقش را در شکل گیری این پیروزی داشت.
نخستین بازیکن دو گله تیم استقلال

آبی پوشان تهران در هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر موفق شدند نفت تهران را با حساب دو بر یک شکست داده تا با صعود دو پله‌ای در جدول رده بندی مواجه باشند. این تیم در حالی برنده این بازی شد که جابر انصاری توانست بازی خوبش را با یک گل تکمیل کرده و عنوان بهترین بازیکن میدان را از آن خود نماید.

جابر انصاری با گلی که به تیم نفت تهران زد شمار گل‌های زده‌اش در این فصل برای استقلال را به عدد ۲ رساند تا اولین آبی پوشی باشد که از مرز یک گل زده عبور کرده است.

از جمله نقاط ضعف تیم استقلال در این فصل کم و سخت گل زدن است و این تیم کماکان با تنها ۶ گل زده در لیگ برتر شرایط به سامانی از نظر آمار گل‌های زده ندارد. ۶ گل تیم استقلال توسط ۵ بازیکن دیگر (۴ بازیکن استقلال و یک بازیکن حریف) ثبت شده است و جابر انصاری اولین و تا به اینجای کار تنها بازیکن این تیم است که بیش از یک گل به ثمر رسانده است.

سرور جباروف، روزبه چشمی، داریوش شجاعیان دیگر بازیکنان استقلال هستند که در این فصل پای شان به گل باز شده است و یکبار هم بازیکنان تیم حریف مقابل این تیم گل به خودی زده است.

تیم فوتبال استقلال تهران در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر موفق شد با  گل‌های فرید محمدی زاده (مدافع تیم نفت) و جابر انصاری حریف خود را شکست دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39xeyq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اتصال منصوریان و استقلال به چاه نفت