تاریخ انتشار: 1396/07/13 19:22
کد خبر: 179676

انتقادی عجیب از این استقلالی؛مشکل علیرضا منصوریان ادا و اطوارهایش بود!

حسن روشن به مدیریت افتخاری و آمدن شفر ایراداتی وارد داشت.
انتقادی عجیب از این استقلالی؛مشکل علیرضا منصوریان ادا و اطوارهایش بود!

حسن روشن همچنان به مدیریت افتخاری ایراد می‌گیرد و درباره آمدن شفر به استقلال اینطور می‌گوید: «طرف حساب من شفر نیست. با او کاری ندارم، منظورم سوء‌مدیریت در استقلال است و اینکه هیچ چیزی سر جایش نیست و هر کسی هر کاری دلش می‌خواهد انجام می‌دهد. مدیریت اشتباه و وجود آدم‌های حسود و تنگ نظر به سود این فوتبال نیست. در مورد شفر نظری ندارم و نمی‌خواهم چیزی بگویم که دوباره متهم شوم به سیاه‌نمایی.»

پیشکسوت استقلال در ادامه می‌گوید: «دیگر نمی‌توان به شفر لقب مربی روز داد. با این سن و سال بعید می‌دانم بخواهد جریان تازه‌ای ایجاد کند و حرف نویی داشته باشد.

این تیم را به کور هم بدهید می‌تواند در جمع 4 تیم اول لیگ بایستد. او تنها می‌تواند با تکیه بر نظم خاص آلمانی‌اش تیم را جمع و جور کند و به جو باشگاه سر و سامان بدهد. این تیم آنقدر خوب بسته شده که حتی بدون مربی هم می‌تواند خودش را بالا بکشد. اصلا نمی‌توان با شفر به قهرمانی فکر کرد.» روشن در مورد منصوریان و رفتنش از استقلال نیز اینطور می‌گوید: «منصوریان به خودش ظلم کرد. اگر کمی از ادا و اطوارهایش کم می‌کرد، می‌توانست موفق باشد. همین ادا و اطوارها باعث شد توهم سال 1402 را پیدا کند. شما دیدید تیم بدون سرمربی چطور در رشت فوتبال بازی کرد. ذره‌ای استرس در بازیکنان دیده نمی‌شد و هرکسی توانایی‌هایش را در اختیار تیم گذاشته بود.» پیشکسوت استقلال حرف‌هایش را اینطور به پایان می‌برد: «ولی سوال من این است که چرا شفر به این نوع قرارداد بستن و این مبلغ راضی شده؟ واقعیت این است که دبی تبدیل شده به پاتوق بازیکنان و مربیان بازنشسته که دور هم جمع شوند و ایجنت‌های کلاهبردار هر از گاهی یکی از آنها را به ما معرفی کنند. به هرحال دیگر سرمربی تیم انتخاب شده و نباید چوب لای چرخش گذاشت. باید کاری به کارش نداشته باشند تا در آرامش کار کند. حساب شهرآورد از همه بازی‌ها جداست. اگر بچه‌ها شرایط روحی روانی خوبی داشته باشند، بدون سرمربی هم می‌توانند شهرآورد را در بیاورند.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39xyjx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش تند جباری به بی تفاوتی باشگاه استقلال/اسم جباری قبول نمی کند که تا این اندازه منتظر این آقا باشد!