تاریخ انتشار: 1396/04/15 09:05
کد خبر: 198208

اظهار نظر عجیب برانکو؛ بازیکن «گم»نانگ!

در چند روز اخیر شایعه شد در صورت جدایی مهدی طارمی از پرسپولیس، این باشگاه آلویس نانگ را جذب خواهد کرد تا او در کنار گادوین منشا، یاد و خاطره زوج مشهور دوایت یورک و اندی کول را در منچستر اواخر دهه 90میلادی زنده کنند!
اظهار نظر عجیب برانکو؛ بازیکن «گم»نانگ!

 حالا به اصل موضوع و مقایسه صورت گرفته کاری نداریم اما از کنار واکنش برانکو نمی‌توان بی‌تفاوت عبور کرد. سرمربی پرسپولیس که معمولا آدم منطقی و موجهی نشان می‌دهد، در این مورد کلا زیر همه چیز زده و گفته اصلا کسی به نام نانگ را نمی‌شناسد! برانکو حتی از خبرنگاران پرسیده نانگ بازیکن فوتبال است یا نه.
درک می‌کنیم که برانکو دوست ندارد به جدایی طارمی فکر کند و این را هم می‌فهمیم که او دلش نمی‌خواهد نقشه‌های جایگزینش را به رسانه‌ها لو بدهد. حتی شاید مربی کروات در دورترین زوایای ذهنش هم به نانگ فکر نکرده باشد. با این همه اینکه او بگوید اصلا چنین آدمی را نمی‌شناسد خیلی ناشیانه و آماتوری است. نانگ سابقه بازی در فوتبال ایران را دارد و همین نیم‌فصل دوم لیگ شانزدهم را هم در استقلال‌خوزستان پشت‌سر گذاشت. نانگ در 15بازی برای تیم اهوازی دوگل زد و یک پاس گل داد. حالا اینها به کنار؛ این بازیکن جلوی خود پرسپولیس 68دقیقه بازی کرد و یک کارت زرد هم گرفت. آیا برانکو بازی تیمی‌ که حریفش بوده را اصلا آنالیز نکرده بود؟

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e5pg9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پروفسور جانشین طارمی را پیدا کرد