تاریخ انتشار: 1395/07/03 16:14
کد خبر: 259632

افشارزاده چگونه در مقابل وزیر قرار گرفت؟!/ آرامش در استقلال بی معنی شده است!

چالش بوجود آمده بین وزیر ورزش و جوانان و افشارزاده بر سر نحوه قراردادهای منعقدشده، موجی از واکنش ها را در این خصوص به دنبال داشته است.
افشارزاده چگونه در مقابل وزیر قرار گرفت؟!/ آرامش در استقلال بی معنی شده است!

 افشاگری در فوتبال ایران اتفاق جدیدی نیست. هر روز در رسانه‌ها و مطبوعات می‌توان چندین و چند افشاگری پیدا کرد اما افشاگری وزیر ورزش از آن اتفاقات عجیب است. افشاگری در این سطح مطمئنا اتفاق ویژه‌ای باشد. به خصوص این که این افشاگری علیه یک شخص خاص و یکی از دو باشگاه پرطرفدار پایتخت باشد.

 

باشگاه استقلال که هواداران این تیم در فصل نقل وانتقالات چالش زیادی با او داشتند و به دنبال آن چند خرید خوب پرسپولیس، باعث اعتراض استقلالی‌ها و تجمع آن‌ها مقابل درب وزارت ورزش شد. تجمعی که حالا مشخص می‌شود حسابی رابطه افشارزاده و گودرزی را شکرآب کرده است.

 

البته خراب شدن این رابطه از فصل گذشته کلید خورده بود. زمانی که وزیر در جلسه با پرویز مظلومی با این مربی بر سر ثبت قرارداد 350میلیون‌تومانی به توافق رسید اما افشارزاده با او قرارداد 700 میلیون تومانی امضا کرد. همین مساله اولین دلخوری وزیر ورزش از مدیر معتمدش را رقم زد. ولخرجی‌های فصل گذشته در جذب چند بازیکن و در نهایت هم تجمع هواداران استقلال باعث شد تا این دلخوری به بالاترین حد خود رسیده و در نهایت به برکناری افشارزاده از سمتش در وزارت ورزش و سپس از استقلال منجر شود.

 

گودرزی در بخشی از صحبت‌هایش در این مورد گفت:«آقای افشارزاده به علت اینکه هزینه بسیار زیادی را به بیت‌المال تحمیل کردند، من از ایشان رضایت نداشتم. ایشان طبق صورتی که خودشان داده‌اند، با 28میلیارد تومان تیم را بسته‌اند و هزینه کرده‌اند. آقای طاهری در پرسپولیس، 15میلیارد هزینه کرده‌اند. به چه حقی این کار را کرده‌اند؟! البته 22میلیارد گفته‌اند و 6میلیارد بابت چیز دیگری بوده، اما همین 22میلیارد رقم کمی نیست. اگر با 15میلیارد پرسپولیس مقایسه کنیم، اختلاف زیادی دارد - که تازه آن 15میلیارد هم شاید عدد بزرگی باشد. گران‌ترین بازیکنان و مربیان را در تیم استقلال جمع کرده بودند!»

به هر حال آن چه که مشخص می باشد دعوا بر سر نحوه مدیریت استقلال و نوع قراردادهای منعقد شده در دوران افشارزاده می باشد و اینجاست که باید مشخص شود کدام یک از آنها حقیقت را می گویند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ebbby

اخبار مرتبط



آخرین اخبار




وقتی هر مدیری در استقلال ساز خودش را می‌زند/ قدرت دست کیست؟
اندر احوالات باشگاهی که دیگر ثبات مدیریت ندارد