تاریخ انتشار: 1402/05/26 12:43
کد خبر: 1008

گواردیولا پس از ثبت رکوردی جدید: این بار احساس نکردم که از قهرمانی اشباع شده‌ایم

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی از رویکرد مردانش در شب فتح سوپرجام اروپا تقدیر کرد.
گواردیولا پس از ثبت رکوردی جدید: این بار احساس نکردم که از قهرمانی اشباع شده‌ایم

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی پس از پیروزی مردانش برابر سویا در سوپرجام اروپا و کسب دومین افتخار اروپایی‌اش با این تیم، به خبرنگاران گفت: در گذشته من گاهی اوقات این احساس را داشتیم که وقتی تیم‌هایم جام زیاد می‌برند از قهرمانی اشتباع می‌شوند و انگیزه‌شان را از دست می‌دهند اما این بار چنین احساسی نداشتم. ما واقعاً بابت کسب این جام خوشحالیم. متأسفانه یکی از جام‌هایی که می‌توانست چرخه قهرمانی‌‌‌های ما را کامل کند از دست دادیم (سوپرجام انگلیس) اما هنوز یکی دیگر مانده است (جام جهانی باشگاه‌ها در ماه دسامبر).

گواردیولا که برای چهارمین بار در دوران مربیگری‌اش قهرمان سوپرجام اروپا شده (2 بار با بارسلونا، یک بار با بایرن مونیخ و یک بار با منچسترسیتی) و حالا از این حیث رکورددار مشترک با آنچلوتی است، درباره عملکرد تیمش مقابل سویا گفتک ادرسون (دروازه‌بان سیتی) یکی دو بار ما را نجات داد. هفته گذشته ما در ضربات پنالتی باختیم اما این بار بردیم. برای کول پالمر (زننده تنها گل سیتی) حضور در چنین فینال سنگینی آسان نبود اما او کارش را فوق‌العاده انجام داد.

سرمربی کاتالان افزود: شاید ضربه سر النصیری عالی نبود (ضربه‌ای که منجر به گل اول بازی به سود سویا شد) اما آن مقطع بدترین زمان بازی ما بود و اکامپوس هم نزدیک بود گلی دیگر بزند اما ادرسون ما را نجات داد. بعد از دقایق ابتدایی نیمه دوم، کنترل ما بر بازی بیشتر شد. در نهایت به گل رسیدیم و در دقایق پایانی شرایط طوری بود که اگر قرار بود تیمی گل بزند آن تیم ما بودیم. سویا بازیکن خارق‌العاده‌ای بود دارد، مخصوصا درون دروازه. بازیکنان کناری این تیم هم بسیار خطرناک بودند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ekby3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شانس آخر مهدی طارمی برای رسیدن به فوتبال انگلیس