تاریخ انتشار: 1396/01/21 17:00
اختصاصی| سه شمالی و دو جنوبی در کورس رقابت؛
کد خبر: 218032

تحلیل مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر در هفته 31

روزهای سخت، نفسگیر، پراسترس و البته غیر قابل پیش بینی لیگ دسته یک نزدیک شده است و 4 تیم سپیدرود رشت، ملوان بندرانزلی، پارس جنوبی جم و گل گل گهر سیرجان به عنوان مدعیان اصلی صعود رقابتی سخت و شانه به شانه دارند هر چند مس کرمان هم هنوز امیدوار است اما کار برای کرمانی ها کمی سخت به نظر می رسد.
تحلیل مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر در هفته 31

به گزارش فرتاک ورزشی، چهار تیم بالای جدول جدا از شایستگی های بازر فنی دارای از لحاظ بعد اجتماعی و حتی فرهنگی دارای خصوصیاتی هستند که صعودشان به لیگ برتر می تواند اثرات مبتی در مناطق خود داشته باشند.

از طرفی سپیدرود و ملون دو تیم نام آشنای گیلان که همیشه فوتبال شمال کشور را تحت تاثیر نام خود داشته اند. سپیدرود رشت که در دهه های 50 و 60 به عنوان یکی از قوی ترین تیهای شمال کشور محسوب می شد و تنه به تنه بزرگان فوتبال کشور میزد پس از افول از خواب بیدار شده است و با حمایت هواداران پرشورش قصد بازگشتی غرور آفرین به لیگ برتر دارد تا قدرت شمالی ها را در سطح کشور ثابت کند. شاگردان علی نظر محمدی با تحمل تمامی مشکلات در آستانه فتحی بزرگ قرار دارند.

از طرفی دیگر ملوان بندر انزلی دیگر تیم پرطرفدار شمالی با هدایت محمد مایلی کهن و انبوهی از جوانان با انگیزه ماراتن لیگ یک را با قدرت طی کرده اند و تا رسیدن به سرمنزل مقصود گامهای آخر را باید محکم تر بردارند . کلیدی ترین بازی انزلی چی ها در جم و در برابر تیم پارس جنوبی خواهد بود شاید در کنار شعله های نفت و گاز در عسلویه و جم سرود شادی یکی از این دو تیم نواخته شود.

گل گهر سیرجان تیمی با ثبات و به جرات می توان این تیم را پیشکسوت لیگ دسته یک نامید آنها این فصل با انبوهی از تجربه از سالها حضور در دسته یک می خواهند لیگ برتری شوند. سیرجانی با خط حمله آتشین خود اکثر تیمها را غافلگیر کرده اند و این هفته در مصافی سرنوشت ساز به دیدار پارس جنوبی جم خواهند رفت که محکم ترین سد دفاعی لیگ یک را در اختیار دارد.

پارس جنوبی تیمی با کادر مدیریتی قوی، نظم و برنامه ریزی در این تیم حرف اول را می زند، یکی از کم حاشیه ترین تیمهای لیگ یک با درایت مهدی تاتار قصد دارد، بعد از صعود شاهین به لیگ برتر برای دومین بار استان بوشهر را صاحب نماینده لیگ برتری کند که این مهم برای این مجموعه و تیم خوب پارس جنوبی جم دور از دسترس نیست.

خبرنگار: "عبدالرضا کللی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3enbv9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شانس کدام تیم برای قهرمانی نیم فصل اول لیگ یک بیشتر است؟
یادداشت روز؛

اوج هیجان اینجاست؛ جنگ گلزن ها و نبازها!
اختصاصی| پیش بازی گل گهر-پارس جنوبی؛

بادران و اکسین؛ ناکامان بزرگ هفته بیست و هفتم
اختصاصی| سوای سپیدرود و ملوان؛