تاریخ انتشار: 1395/10/13 12:25
کد خبر: 238680

صحبت های اعتراضی کاپیتان پرسپولیس: چرا همه بازیکنان خوب ایران را فقط به این تیم می دهند؟

در چند روز اخیر که در تمرین حاضر بودیم بازیکنان هم از این بلاتکلیفی ابراز نارضایتی کردند. دایما همه از من می‌پرسند که تکلیف چیست؟
صحبت های اعتراضی کاپیتان پرسپولیس: چرا همه بازیکنان خوب ایران را فقط به این تیم می دهند؟

طی یک ماه اخیر سیدجلال حسینی بارها به موضوع از دست دادن بازیکنان سرباز پرسپولیس اشاره کرده و اعتراض علنی داشته و بار دیگر مطرحش می‌کند.در واقع حرف‌های سید جلال اعتراضی است نسبت به روند منفعلانه باشگاه در نقل و انتقالات نیم فصل: «نمی‌دانم این چه شرایطی است که به آن گرفتار شدیم. چند بازیکن خوبمان را از دست دادیم و اصلا نمی‌دانیم برنامه مان برای نیم فصل دوم چیست. برخی از اتفاقاتی که رخ می‌دهد غیرقابل پیش بینی است. در حالی عالیشاه و نوراللهی را از دست دادیم که ابتدای فصل قرارداد آنها طوری بسته شده که کادر فنی تا پایان فصل روی آنها حساب کرده است. گناه این هواداران چیست که به خاطر چنین اتفاقاتی ضربه بخورند؟»
کاپیتان پرسپولیس ادامه می‌دهد:«دو نفر از بهترین بازیکنان ما به تیمی رفتند که دقیقا رقیب اصلی ما برای قهرمانی است و پابه پای ما در جدول پیش می‌آید. مسوولان باشگاه نهایت تلاش خود را می‌کنند اما باید درک کنیم که شرایط پرسپولیس حساس است. ما بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا را در پیش داریم و رقیبان مان بازیکنان بزرگی جذب می‌کنند.»
وی این سوال مهم و اساسی اهالی فوتبال را تکرار می‌کند که چرا همه سربازان به تراکتورسازی می‌روند: «در چند روز اخیر که در تمرین حاضر بودیم بازیکنان هم از این بلاتکلیفی ابراز نارضایتی کردند. دایما همه از من می‌پرسند که تکلیف چیست؟ من اصلا نمی‌دانم این قوانینی که از آن حرف می‌زنند از کجا آمده است. مگر می‌شود مدیرعامل باشگاه حق امضا نداشته باشد یا از طرف دیگر مگر می‌شود تمام بازیکنان خوب فوتبال ایران به بهانه سربازی فقط به تراکتورسازی بروند؟ ملوان و فجر سپاسی هم تیم‌های نظامی هستند اما نمی‌دانم چطور همه بازیکنان خوب جذب تراکتورسازی می‌شوند. حداقل چند بازیکن را هم به تیم‌های دیگر بفرستند تا شائبه طرفداری از یک تیم به وجود نیاید.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eo8xy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


توافقات پرسپولیس و تراکتور به نفع کدام تیم است و به ضرر کدامشان؟