تاریخ انتشار: 1396/05/26 21:59
کد خبر: 188280

حرکت غیر حرفه ای و بچه گانه عباس زاده بعد از زدن گل پنالتی به استقلال

هواداران تیم فوتبال استقلال نسبت به شادی گل مهاجم تیم سایپا به شدت واکنش نشان دادند.
حرکت غیر حرفه ای و بچه گانه عباس زاده بعد از زدن گل پنالتی به استقلال

تیم‌های فوتبال سایپا و استقلال در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر از ساعت 20:45 امشب (پنجشنبه) در ورزشگاه تختی به مصاف هم رفتند که بخشی از حواشی نیمه دوم این بازی به شرح زیر است:

* یکی از هواداران ویلچرنشین فوتبال که طرفدار پرسپولیس است کنار زمین حضور دارد که علیرضا منصوریان و علی دایی با او خوش‌وبش کردند.

* اوسیانو کروز، مربی تیم ملی و رئیس هیئت مدیره باشگاه سایپا در ورزشگاه حضور دارند.

* پیش از آغاز نیمه دوم علی چینی، مربی استقلال در وسط زمین در حال صحبت با بازیکنان بود که جلال مرادی ناظر مرادی به او تذکر داد.

* پس از اینکه عباس‌زاده مهاجم سایپا از روی نقطه پنالتی گل سایپا را به ثمر برساند اقدام به پشتک‌زدن کرد که در ادامه زمین خورد و مصدوم شد، این بازیکن سپس مچ بند قرمزی که به دستش داشت بوسید که همین مسئله باعث شد هواداران استقلال به شدت علیه این بازیکن شعار سر دهند.

* در ادامه عباس‌زاده باز هم دستانش را رو به آسمان برد که برای لحظاتی هواداران استقلال پیوسته علیه این بازیکن شعار سر می‌دادند.

* در حالی که هواداران سایپا بدون هیچ مشکلی کنار هواداران استقلال حضور داشتند علیه استقلال شعار می‌دادند که برخی از هواداران استقلال با آنها درگیر شدند. در این میان تعدادی از تماشاگران منتسب به استقلال به سمت هواداران سایپا بطری آب پرتاب کردند. در ادامه جو ورزشگاه متشنج شد و نیروهای زیادی از یگان ویژه در بین تماشاگران مستقر شدند.

* زمانی که علیرضا منصوریان دستور تعویض مهدی قائدی را داد، هواداران استقلال به شدت این بازیکن را تشویق کردند.

* در دقیقه 68 علیرضا منصوریان قصد داشت مهدی قائدی را جانشین مجتبی جباری کند، اما از این تصمیم خود منصرف شد و دو دقیقه بعد قائدی به جای یعقوب کریمی به میدان آمد. این در حالی بود که جباری به خاطر شرایط خاصش در زمین مسابقه سرحال نشان نمی‌داد. منصوریان در این لحظه به گلایه از کادر فنی‌اش پرداخت، چرا که معتقد بود دستیارانش در انتخاب بازیکن تعویضی مرتکب اشتباه شده بودند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eq5ly

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آخرین اخبار نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال/برزیلی ها در راه نصف جهان/ استقلالی ها شنبه ثبت می کنند/ طارمی به سوپرجام نمی رسد