تاریخ انتشار: 1396/06/06 15:43
در گفتگو با خبرنگار فرتاک ورزشی؛
کد خبر: 186256

نخعی: پیروزی مقابل راه آهن تمام شده و به فکر بازی بعدی هستیم/ برد را به هوادارانمان تقدیم می‌کنم!

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: پیروزی مقابل راه آهن تمام شده و به فکر بازی بعدی هستیم.
نخعی: پیروزی مقابل راه آهن تمام شده و به فکر بازی بعدی هستیم/ برد را به هوادارانمان تقدیم می‌کنم!

 احمد نخعی سرمربی مس کرمان در گفتگو با خبرنگار "فرتاک ورزشی" پس از پیروزی قاطع تیم خود در زمین راه‌آهن کرمان گفت: این برد را تقدیم هواداران مس کرمان خصوصا هواداران عزیزی که به تهران آمدند و ما را تشویق کردند میکنم همچنین از بازیکنانم بسیار ممنونم بسیار عالی اجازه هنرنمایی به حریف ندادند و با دوندگی بالا تمامی بازی را در اختیار داشتند. ما حتی در ده دقیقه اول می‌توانستیم با دو موقعیت عالی جلو بی‌افتیم که متاسفانه نشد اما پس از ان با غیرت و تلاش بچه ها و لطف خداوند توانستیم با سه گل حریف را شکست بدهیم.

سرمربی مس کرمان در خصوص تیم راه اهن گفت: تیم راه‌اهن تیم بسیار خوبی بود و به نسبت دو بازی گذشته بسیار بهتر عمل کردند زیرا تیم خود را کامل‌تر کرده و کارت بازیکنانش صادر شده بود به هیچ عنوان تیم دست پا بسته‌ای نبود.

وی افزود: ما کاملا راه‌اهن را انالیز کرده بودیم و روی نقاط ضعف انان توانستیم به انان ضربه بزنیم البته چندین موقعیت عالی نیز از دست دادیم. به نظرم تیم راه اهن مقابل تیم قدرتمندی به نام مس کرمان قرار گرفت و ما سعی خواهیم کرد در بازی‌های اینده نیز این روند عالی خودمان را حفظ کنیم.

احمد نخعی در رابطه با ادامه‌ی بازی‌های لیگ یک افزود: بازی های لیگ یک فرسایشی است و ما بازی به بازی جلو می‌رویم. تمام تلاش فکر و برنامه‌ریزی ما برای صعود به لیگ برتر است . ما برای کسب هر سه امتیاز هر بازی به میدان می‌رویم و تمام تلاش‌مان را میکنیم تا در پایان فصل به هدف‌مان برسیم.

نخعی در پایان نیز گفت: بازی و جشن پیروزی ما برابر راه اهن همین امشب تمام می‌شود و از فردا با تمام توان و قدرت به فکر بازی بعدی هستیم زیرا کار تازه برای ما شروع شده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eqep9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی راه آهن-مس کرمان؛ جنگ ریل و آهن در اکباتان!
عیار مس در گرو بازی با لوکوموتیورانان؛

لیست 18 نفره مس کرمان مقابل خونه به خونه اعلام شد
مس با سه غائب مهم مقابل بابلی ها؛

نخعی: صد در صد بازیکنان مد نظر من جذب شدند
همه بازیکنان ما ستاره هستند؛