تاریخ انتشار: 1396/05/31 14:50
خط دفاعی مستحکم؛
کد خبر: 187432

بزرگترین دستاورد استقلال در لیگ هفدهم

بزرگترین دستاورد استقلال در لیگ هفدهم

استقلال تهران، تیمی که همواره در لیگ برتر مدافعان خوب و قابل اعتمادی را در ترکیب خود داشته است و این فصل هم بر خلاف یکی دو فصل گذشته باز هم روند خوب خود را در خط دفاع حفظ کرده است.

فصل گذشته یکی از مشکلات اصلی تیم منصوریان خط دفاع این تیم بود. دفاعی نسبتا کند و بی تجربه، اما در فصل جدید اوضاع برای تیم منصوریان به کلی تغییر کرده است و خرید پژمان منتظری شاید مهم ترین اتفاق این تیم در آرایش دفاعی استقلال بوده است.

استقلال در فصل گذشته در 30 بازی که انجام داد 27 گل دریافت کرد که 6 گل از این 27 گل در 4 بازی اول دریافت شد. اما در فصل جدید تا به این لحظه تیم منصوریان تنها 2 گل خورده است که هر دو نیز از روی نقطه پنالتی به ثمر رسیده است. دو پنالتی که اولین آن نتیجه بی تجربگی عظیم گوک، مدافع جوان این تیم بوده است و دومین پنالتی نیز بخاطر خطای سید مهدی رحمتی به دست آمد.

عناصر دفاعی و آرایش بازیکنان استقلال در 4 بازی اخیر تغییر چندانی نداشته است. در هر چهار دیدار سید مهدی رحمتی دروزن دروازه ایستاده است که در این فصل تاکنون عملکرد قابل قبولی داشته است مخصوصا دیدار استقلال-تراکتورسازی که رحمتی یکی از خوب های استقلال بود. پژمان منتظری دیگر مهره ثابت استقلال در خط دفاع بود و روزبه چشمی به عنوان هافبک دفاعی در هر چهار دیدار حضور داشت. وریا غفوری سه بازی به عنوان مدافع راست، میلاد زکی پور و یعقوب کریمی هر کدام دو بازی در دفاع چپ، خسرو حیدری یک بازی به عنوان مدافع راست، مجید حسینی سه بازی در دفاع وسط و عظیم گوک هم یک بازی در دفاع وسط بازی کردند. امید نورافکن نیز در کنار روزبه چشمی به عنوان یکی از هافبک های دفاعی حضور داشته است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eqqx9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



مشکل شاه‌ماهی برای پیوستن به استقلال یک چیز است؛ مهدی رحمتی!