تاریخ انتشار: 1396/09/12 12:40
کد خبر: 171108

منشا :هنوز به آقای گلی فکر میکنم

هافبک پرسپولیس درخصوص شرایطش صحبت کرد.
منشا :هنوز به آقای گلی فکر میکنم

مسلمان یکی از دوستان خوب من در پرسپولیس است ؛ هنوز به آقای گلی فکر می کنم !

پرسپولیس در یک بازی جذاب و تماشاگر پسند و پرگل موفق به شکست ذوب‌آهنی شد. بدون شکی یکی از بهترین‌های پرسپولیس در این بازی گادوین منشا بود.

پرسپولیس در یک بازی جذاب و تماشاگر پسند و پرگل موفق به شکست ذوب‌آهنی شد. بدون شکی یکی از بهترین‌های پرسپولیس در این بازی گادوین منشا بود. او ضمن زدن یک گل در دو گل دیگر تیمش نقش مهمی را ایفا کرد. اولین سئوال از مهاجم قرمزها درباره بازی تماشاگر پسند او و همبازیانش بود. اتفاقی که مدتها هواداران این تیم از دیدنش محروم شده بودند:

قبول دارم که چند بازی بود آنطور که باید خوب بازی نمی کردیم و شاید دلیل آن خستگی ‌مان به خاطر فشردگی بازی‌ها بود. وقتی بازی‌ها نزدیک به هم باشد نمی‌شود انتظار داشت بازیکنان شادابی خود را حفظ کنند و در این مواقع کسب امتیاز از همه چیز مهم‌تر است. در همه لیگ‌های معتبر دنیا هم همین طور است. مثلا در انگلیس در ماه ژانویه بازی‌ها خیلی فشرده می‌شود و طبیعی است در این مقطع شما بازی‌های جالبی را در لیگ برتر نمی‌بینید.

منشا بعد از هفته‌ها پایش به گلزنی باز شد. او آخرین بار در جام حذفی مقابل نفت تهران در ورزشگاه آزادی گلزنی کرده بود و روز جمعه در واقع اولین گلش را در این ورزشگاه در بازی‌های لیگ به ثمر رساند. منشا در این باره می‌گوید:

عدم گلزنی در ورزشگاه آزادی برای خود هم ناراحت کننده شده بود. البته یک مهاجم برای گل زدن باید به خوبی تغذیه شود و من در بازی‌های قبل فرصت زیادی برای گلزنی نداشتنم. مصدومیت بشار رسن هم در این مسئله بی‌تاثیر نبود چرا که با او تازه هماهنگ شده بودیم. اما جلو ذوب آهن خط هافبک ما یکی از روز‌های خوبش را سپری کرد و این موضوع تاثیر زیادی در پیروزی ما داشت. یک دلیل این موضوع هم به این برمی گشت که ذوب‌آهن صد در صد دفاع نمی‌کرد. خیلی از حریفان ما روبه بازی بسته و تخریبی می‌آورند و این مسئله کار ما را سخت می‌کند.

منشا با اینکه فقط ۲ گل در لیگ زده اما هنوز به آقای گلی امیدوار است:

 فاصله من با آقای گل فعلی لیگ فقط ۶ گل است و ۱۶ بازی دیگر هم پیش‌رو داریم. در این تعداد بازی اتفاقات زیادی ممکن است رخ دهد و من برای خودم هنوز این شانس را قائلم که حتی ۱۵ گل دیگر به ثمر برسانم. در فوتبال هیچ چیز غیر ممکن نیست. اول فصل به هواداران پرسپولیس این قول را دادم که در زمین حرف‌هایم را خواهم زد و الان هم همین نظر را دارم.

در بازی جلوی ذوب آهن خوشحالی بعد از گل منشا جالب بود. او خوشحالی اش را در شرایطی با محسن مسلمان تقسیم که گفته می شد این دو نفر رابطه خوبی با هم ندارند. منشا در این مورد نظر جالبی دارد:

مسلمان یکی از دوستان خوب من در پرسپولیس است. ما برای آن خوشحالی بعد از گل تمرین کرده بودیم. در بازی‌های آینده خوشحالی‌های جدیدتری هم خواهم داشت.

هماهنگی خوب منشا و علیپور باعث شده غیبت مهدی طارمی اصلا به چشم نیاید. هر چند منشا خیلی دوست ندارد او را با طارمی مقایسه کنیم.

 در هفته‌های ابتدایی لیگ بارها گفتم نیاز به زمان دارم تا با بازیکنان کناری خود هماهنگ شوم و به تنهایی نمی‌توانم کاری از پیش ببرم. با علیپور بازی‌های زیادی را در کنار هم بودیم و الان به درک بالایی از بازی هم رسیده‌ایم. هیچ زوجی از اول با هم هماهنگ نبوده‌اند و بازی کردن آنها در کنار هم باعث می‌شود همدیگر را بهتر درک کنند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3evxkv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعتماد برانکو به آقای گل جواب داد