تاریخ انتشار: 1395/06/01 14:35
کد خبر: 266156

منصوریان به تقویت کادرفنی تن می‌دهد؟

سرمربی استقلال در این روزها نگران تر از همیشه به وضعیت تیمش نگاه می کند
منصوریان به تقویت کادرفنی تن می‌دهد؟

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،استقلال نه تنها در 4 بازی اول لیگ برتر در نتیجه گیری ناموفق بوده است بلکه در بازی های دوستانه برابر تیم های گم نام هم در نتیجه گیری و کسب پیروزی عاجز مانده است و طبیعی است که در این شرایط اولین موضوعی که به ذهن هواداران این تیم می رسد ضعف کادرفنی است، ضعفی که حالا دیگر منصوریان را هم به فکر فروبرده است.

 

منصوریان با همین کادرفنی در نفت تهران نتایج خوبی گرفت اما آنچه مسلم است فشاری که روی او در استقلال وجود دارد بسیار بیشتر از تیم قبلی اش است و دقیقا به همین دلیل هم است که تقریبا تمام پیشکسوتان این باشگاه به منصوریان پیشنهاد داده اند که کادرفنی تیمش را تقویت کند.

 

روز گذشته و بعد از تساوی ناباورانه استقلال برابر شهرداری فومن منصوریان در زمین شماره 2 آزادی جلسه ای 30 دقیقه ای با اعضای کادرفنی تیمش برگزار کرد، جلسه ای که به نظر می رسید به شایعه تقویت کادرفنی این تیم بی ارتباط نبود. در این جلسه محمد خرمگاه، علی چینی، صالح مصطفوی، استیون جونز و حمید بابازاده حضور داشتند و منصوریان با چهره ای ناراحت برای آنها صحبت می کرد. بدون تردید منصویان این روزها تحت شدیدترین فشارها از سوی اعضای هیئت مدیره و هواداران استقلال قرار گرفته است و بعید نیست ظرف روزهای آینده به اضافه شدن یک دستیار خارجی به تیمش تن بدهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ez8k6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



حمایت باشگاه استقلال از منصوریان

فریبا: کنار منصوریان روی نیمکت می‌نشینم
ادعای جالب مدیر فنی جدید استقلال؛