تاریخ انتشار: 1395/06/06 19:26
کد خبر: 265080

کروز: کادرفنی تیم ملی ایران دغدغه قطر را ندارد/ امیدوارم قطری ها تابعیت بازیکنی را تغییر ندهند

مربی پرتغالی تیم ملی گفت: دغدغه ای نسبت به قطر ندارم اما امیدوارم حریفمان تابعیت بازیکنی را تغییر ندهد
کروز: کادرفنی تیم ملی ایران دغدغه قطر را ندارد/ امیدوارم قطری ها تابعیت بازیکنی را تغییر ندهند

به گزارش سرویس فوتبال فرتاک ورزشی،اوسیانو کروز در حاشیه نخستین تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان پس از بازگشت از اردوی ایتالیا، بیان کرد: خوشحالم که جواد نکونام به عنوان مربی تیم ملی به جمع ملی پوشان بازگشته است و به همین دلیل به وی تبریک می گویم. کادرفنی تیم ملی ایران با حضور جواد، تکمیل شد.

 

وی درباره کیفیت اردوی تیم ملی در ایتالیا، گفت: کارهایی که قرار بود در گزینه دوم اردویی ما انجام شود، به خوبی دنبال شد. اردوی نخست تیم ملی به دلایل مختلف لغو شد و کمپ ایتالیا، تنها گزینه ما برای برگزاری اردو بود.

 

کروز ادامه داد: به لحاظ تعهد و انگیزه بازیکنان در اردوی ایتالیا، فراتر از صد در صد راضی هستیم و به همین دلیل برای انتخاب لیست نهایی تیم ملی برای دیدار با قطر دردسر بزرگی داشتیم.

 

مربی تیم ملی با اشاره به کیفیت بازیکنان خط خورده، گفت: تمام بازیکنانی که خط خوردند استحقاق حضور در اردوی نهایی را داشتند اما این تصمیم باید گرفته می شد. با این اتفاق مسئولیت بازیکنان حاضر در اردو 2 برابر می شود چراکه آن ها، باید از حیثیت و نام فوتبال ایران دفاع کنند.

 

دستیار اول کارلوس کی روش درباره وضعیت قطر و چین حریفان تیم ملی در مقدماتی جام جهانی، بیان کرد: یکی از نکات کلیدی در مورد کادرفنی تیم ملی، آگاهی کامل آن ها از نقاط ضعف و قوت حریفان است. قطر دغدغه ای برای ما نیست چرا که در بازی مقابل این تیم، بالاترین کیفیت را ارائه می دهیم.

 

مربی پرتغالی تیم ملی در پایان تصریح کرد: تنها امیدوار هستیم که تا روز بازی تیم ملی ایران مقابل قطر، حریفمان تابعیت بازیکنی را تغییر ندهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eza7y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیست نهایی نفرات تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد