تاریخ انتشار: 1395/10/16 18:57
کد خبر: 237909

پیش بازی سپهرنقش جهان-نفت امیدیه

از هفته 17 لیگ دسته دوم گروه اول تیم های سپهر نقش جهان و نفت امیدیه فردا از ساعت 14 در ورزشگاه تختی اصفهان به مصاف هم میروند.
پیش بازی سپهرنقش جهان-نفت امیدیه

به گزارش فرتاک ورزشی، دو تیم در هفته 4 در امیدیه به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه 0 بر 0 به پایان رسید

نتیجه دو تیم در بازی قبلی خود:

تیم نفت در بازی قبلی خود به مصاف تیم اروند خرمشهر رفت که این بازی در پایان با نتیجه 1 بر 1 به تساوی رسید تا دو تساوی متوالی در نیم فصل دوم داشته باشد.در مقابل تیم سپهر نقش جهان در مقابل تیم بعثت کرمانشاه با یک گل شکست خورد تا بعد از بردی که در دو هفته قبل داشت باز هم طعم تلخ شکست را بچشد.

بررسی نقاط ضعف و قدرت دو تیم:

تیم سپهر نقش جهان با 19 گل زده و 18 گل خورده از نظر آماری وضعیت خوبی در خط دفاع ندارد و باید به فکر ترمیم خطوط دفاعی خود باشد.این تیم با 6 برد 4 تساوی و 5 باخت وضعیت معمولی در جدول دارد و باید برای رسیدن به رقبا بردهای خود را بیشتر کند

در مقابل تیم نفت امیدیه با 19 گل زده و 12 گل خورده وضعیت بسیار خوبی در خط دفاعی خود دارد.این تیم با 7 برد 6 تساوی و 2 باخت وضعیت خوبی در جدول دارد.

آمار تیم سپهر نقش جهان در بازیهای خانگی:

سپهری ها با 2 تساوی 4 برد و 1 باخت وضعیت بسیار خوبی در بازیهای خانگی دارند و آمار نشان میدهد تیم بسیار خوبی در خانه هستند.

آمار تیم نفت امیدیه در بازیهای خارج از خانه:

نفتی ها با 2 برد 2 باخت و 3 تساوی آماری معمولی در بازیهای خارج از خانه دارند و برای ماندن در کورس بالا نشینان باید از بازیهای خارج از خانه نیز امتیاز بگیردند.

تیم سپهر نقش جهان با 22 امتیاز در رده 7 جدول است و میتواند با نتایج خوب خود را به بالانشینان جدول برساند.در مقابل تیم نفت امیدیه با 27 امتیاز در رده 4 جدول است و با برد در این بازی و نتیجه نگرفتن رقبا میتواند حتی به صدر جدول برسد.

نویسنده: "امیرحسین سلیمی زاده"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g59on

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی نفت امیدیه-فولاد نوین/ دربی جنوبی ها در هوایی پاییزی