تاریخ انتشار: 1395/10/22 10:27
کد خبر: 236657

استقلال و اولین بازیش در نیم فصل دوم و بازیکنی که هنوز نازش خریدار دارد

استقلال و اولین بازیش در نیم فصل دوم و بازیکنی که هنوز نازش خریدار دارد
اولین بازی استقلال در نیم فصل دوم، پنجشنبه برابر نفت در ورزشگاه تختی برگزار می شود تا این دو تیم برای سومین بار طی 6 ماه اخیر به مصاف هم بروند. استقلال برای این بازی، بهترین بازیکن چند دیدار اخیرش یعنی جابر انصاری را به دلیل مصدومیت ندارد. حضور هرایر مگویان و بختیار رحمانی هم با توجه به غیبت در تمرین امروز (به عنوان آخرین جلسه تمرینی استقلال پیش از بازی با نفت) هم تقریبا بعید است. به همین دلیل، پیش بینی می شود منصوریان جوان ترین ترکیبش را روانه زمین کند با حضور حسینی (24 سال) و زکی پور (21 سال) و حسینی (20 سال) و اسماعیلی (22 سال) و برزای (23 سال) و حقدوست (20 سال) و کریمی (21 سال) و رضایی (24 سال) که هیچکدام شان هنوز 25 ساله نشده اند.

 

دروازه بان

مهدی رحمتی یا حسین حسینی؛ اولی روزهای خوبی را در تمرینات سپری کرده و خودش را برای برگشتن به ترکیب اصلی نشان داده و دومی هم، با نمایش درخشانش برابر سپاهان به همه ثابت کرده اصلا نباید بی تجربه حساب شود. منصوریان هم به همین دلیل برابر نفت، ریسک نمی کند و به حسینی بازی می دهد.

 

مدافع راست

مگویان در تمرین امروز غایب بود و به همین دلیل بازی برابر نفت را از دست داده است. اما خیال منصوریان تقریبا راحت است چون وریا غفوری، شرایط بازی را پیدا کرده و تمرینات خوبی را هم در اردوی تیم ملی در دبی سپری کرده است.

 

مدافعان میانی

برابر سپاهان از زوج پادوانی و حسینی استفاده شد که بد هم کار نکردند. برابر نفت در جام حذفی، رابسون و پادوانی بازی کردند که اولی در همان دقیقه یک، کمر استقلال را شکست. بنابراین منصوریان احتمالا دوباره از زوج حسینی و پادوانی استفاده می کند.

 

مدافع چپ

تا اطلاع ثانوی بعید است کسی جز میلاد زکی پور در این قسمت زمین بازی کند هرچند منصوریان همچنان وسوسه بازی دادن به یعقوب کریمی را به دلایلی کاملا غیرفنی! دارد.

 

هافبک دفاعی

روزبه چشمی در تمرینات چند روز اخیر حضور داشته ولی بعید است منصوریان به او بازی بدهد آنهم در چنین دیدار حساسی و روی چمن ناهموار تختی. امید ابراهیمی در این قسمت زمین بازی می کند و یکی از بین فرشید اسماعیلی و امید نورافکن هم کنارش حضور خواهد داشت.

 

خط سوم

با توجه به مصدومیت جابر انصاری و غیبت امروز بختیار رحمانی در تمرینات، پیش بینی می شود عجیب و غریب ترین ترکیب ممکن توسط منصوریان در پشت سر تک مهاجم استفاده شود. بهنام برزای در سمت راست، مجتبی حقدوست در سمت چپ و محسن کریمی در پست شماره 10 و به عنوان نزدیک ترین بازیکن به مهاجم. البته احتمال دارد منصوریان تصمیم بگیرد بعد از مدتها به خسرو حیدری بازی بدهد.

 

مهاجم

چه کسی جز کاوه رضایی؟ استقلال، مهاجمی ندارد که بتوان رویش به اندازه همین شماره 9 حساب کرد و به همین دلیل هم، ناز او و مدیربرنامه اش که رفیق 20 ساله منصوریان است، هنوز خریدار دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g5k85

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب احتمالی بازیکنان استقلال مقابل سیاه جامگان