تاریخ انتشار: 1395/09/19 12:49
کد خبر: 244133

اوریگی: زمانی که با آنری کار می کنید، متوجه می شوید که چرا یک اسطوره است

دیووک اوریگی، مهاجم تیم لیورپول می گوید که از فرصت کار با تیری آنری، اسطوره تیم آرسنال در زمان حضور در اردوی تیم ملی بسیار خوشحال است.
اوریگی: زمانی که با آنری کار می کنید، متوجه می شوید که چرا یک اسطوره است

تیری آنری، ستاره سابق تیم آرسنال در تابستان امسال و روی کار آمدن روبرتو مارتینز به عنوان سرمربی تیم ملی بلژیک به کادر مربیگری این تیم اضافه شد. دیووک اوریگی می تواند از حضور آنری و راهنمایی های یک مهاجم افسانه ای استفاده کند و از این مسئله بسیار خوشحال است.

مهاجم سابق تیم لیل در مصاحبه با lfc tv گفت:

آنری شخصیت بسیار بزرگی دارد. می توانید ببینید که او چرا یک اسطوره و یک نام بزرگ در دنیای فوتبال است. او هوش فوتبالی بسیار بالایی دارد. او به من کمک زیادی کرده است تا توانایی های من را افزایش دهم و بتوانم در راه موثرتری از آنها استفاده کنم. این ها نکات مثبی است و من از حضور او در تیم ملی بسیار خوشحال هستم.

آنری که دوران بسیار موفقی در تیم آرسنال داشت، 228 بار در تمامی رقابت ها برای توپچی ها گلزنی کرده است. وی که اکنون 39 ساله است، در سال 2014 و با تیم نیویورک ردبولز از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

به نظر می رسد که حضور آنری می تواند برای اوریگی بسیار مفید باشد. این بازیکن در سه بازی اخیر لیورپول 3 بار گلزنی کرده است و به یکی از بازیکنان کلیدی یورگن کلوپ تبدیل شده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g5v89

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پسر محبوب کی‌روش به خط پایان نزدیک شده؟!