تاریخ انتشار: 1396/04/04 20:59
کد خبر: 200881

بازار گرمی پوچ ستاره استقلالی با پیراهن های قرمز!

 در روزهای اخیر حرف و حدیث درباره بختیار رحمانی زیاد شده است.
بازار گرمی پوچ ستاره استقلالی با پیراهن های قرمز!

بر اساس شنیده ها و شده طبق توافقات فصل گذشته، بختیار رحمانی  حق ندارد به تیم‌هایی مثل پرسپولیس و تراکتورسازی برود اما خودش این موضوع را تکذیب کرده و مدعی است که این توافق با استقلال در نیم‌فصل اول انجام شد و او حالا مشکلی برای پیوستن به هیچ تیمی ندارد و می‌تواند به هر تیمی که خواست-حتی پرسپولیس و تراکتورسازی-برود.

 

در این مورد احتمالا حق با بختیار است و او اگر بخواهد می‎‏تواند به پرسپولیس یا حتی تراکتورسازی برود اما ماجرا این است که در این دو تیم اصولا جایی برای او وجود ندارد. پرسپولیس خریدهایش را انجام داده و رحمانی هرگز مدنظر برانکو نبوده و نیست. تراکتورسازی هم در نیم‌فصل اول از نقل و انتقالات محروم است و نمی‌تواند بازیکن جدیدی به خدمت بگیرد. البته حتی اگر این محرومیت نبود، باز هم بعید بود که تراکتورسازی تمایلی به جذب او داشته باشد. او البته در این تیم روزهای خوبی را پشت سر گذاشت اما نحوه جدایی‌اش از این تیم به شکلی بود که هوادارانش را خشمگین کرد و محبوبیت او را در تبریز از بین برد.

با این اوصاف حتی اگر توافق بین استقلال و بختیار فقط مربوط به نیم‌فصل اول باشد، باز هم در شرایط فعلی محال است که شانسی برای پیوستن به پرسپولیس و تراکتورسازی داشته باشد و او باید به دنبال پیشنهادات دیگری باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g7red

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



باشگاه استقلال منتظر پاسخ ستاره پرسپولیس