تاریخ انتشار: 1402/06/03 18:56
کد خبر: 609

مربی تاتنهام: با ریچی هری کین را فراموش می‌کنیم

آنگه پوستکوگلو اطمینان دارد که ریچارلیسون می‌تواند جای خالی هری کین را در خط حمله پر کند.
مربی تاتنهام: با ریچی هری کین را فراموش می‌کنیم

تاتنهام شروع تقریبا خوبی در فصل جاری داشته و از دو بازی نخست خود در لیگ برتر چهار امتیاز کسب کرده است. شاگردان آنگه پوستکوگلو فردا در زمین بورنموث به میدان خواهند رفت و روی کاغذ شانس اول برد هستند.

1911737

مربی استرالیایی در نشست خبری این بازی در مورد وضعیت جیمز مدیسون گفت: «او امروز بدون محدودیت تمرین کرد. ما خواهیم دید که جیمز فردا چه شرایطی خواهد داشت اما الان به نظر می‌رسد که در دسترس خواهد بود. ما وضعیت او را ارزیابی خواهیم کرد.»

خلوت کردن فهرست و احتمال خرید بازیکن جدید: «چندان نیاز به خلوت کردن فهرست برای خرید بازیکن نیست. همه چیز می‌تواند خیلی سریع اتفاق بیفتد. در حال حاضر می‌توانید ببینید که در فهرست ما بازیکنان زیادی وجود دارند و اگر چیزی تغییر نکند، برخی در لیست قرار نخواهند داشت. من کاملاً مطمئن هستم که این وضعیت تغییر خواهد کرد. از این به بعد تا انتهای نقل و انتقالات، مطمئن هستم که فعل و انفعالاتی وجود خواهد داشت.»

احتمال ماندنی شدن هوگو لوریس : «همانطور که گفتم، شما نمی‌توانید هر تعداد بازیکنی که می‌خواهید را داشته باشید. لیستی وجود دارد و بعید است در فهرست نهایی لیگ برتر خود سه دروازه‌بان داشته باشیم.»

1895688

ریچارلیسون پس از بیرون آمدن از زمین در بازی برابر یونایتد ناامید به نظر می‌رسید و از طرفداران اسپرز خواست صبور باشند. آیا مطمئنید که او می‌تواند جای خالی هری کین را پر کند؟ « فکر نمی‌کنم او از عملکردش ناامید شده باشد. شاید او از یکی دو موقعیتی که از دست داد ناراحت بود و از نظر من عملکرد ریچی برابر یونایتد بسیار خوب بود. او در واقع نقش مهمی در راه اندازی حملات ما داشت و یک مرکز ثقل واقعی بود. نباید فقط به آمار گلزنی توجه کرد. او به ما در این فصل کمک زیادی خواهد کرد. کین اسطوره تاتنهام است ولی مطمئن هستم که ریچی هم می‌تواند گل‌های زیادی بزند. البته برای من بسیار مهم‌تر این است که او چگونه به تیم ما کمک می‌کند و فکر می‌کنم او آخر هفته گذشته خوب بود. از نظر من این نکته کلیدی است و مطمئن هستم که به زودی گل هم خواهد زد.»

از بورنموث چه انتظاری دارید؟ « آندونی ایرائولا در لالیگا کار فوق العاده‌ای انجام داد و می‌بینید که او در حال حاضر تلاش می‌کند سبک خود را به بورنموث انتقال بدهد. مطمئنم که او هم معتقد است به بیش از دو بازی و پیش فصل برای اثبات ارزش‌هایش نیاز دارد. آنها خریدهایی انجام داده اند و مشخص است که چند نفر از آنها هنوز اولین بازی خود را انجام نداده‌اند. مطمئنم که او هنوز در حال شکل دادن به تیمش است. بازی سختی در انتظارمان خواهد بود.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gddz3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اسلحه مخفی نکونام در استقلال را بشناسید