تاریخ انتشار: 1395/07/06 21:28
کد خبر: 259009

محمدخانی: پرسپولیس شانس مسلم قهرمانی است

پیشکسوت پرسپولیس گفت: ما با استقلالی ها دوست هستیم.
 محمدخانی: پرسپولیس شانس مسلم قهرمانی است

ناصر محمد خانی در حاشیه مراسم پیشکسوتان پرسپولیس درباره اینکه آخرین بار چه زمانی به ورزشگاه آزادی رفته است اظهار داشت: آخرین بار را دقیق به خاطر ندارم. اما فکر می کنم حدودا دو سه سال پیش بود که به استادیوم رفتم و اتفاقا پرسپولیس هم بازی را برد.

وی در خصوص این که آیا او را در ورزشگاه شناختند یا خیر گفت: البته هواداران همیشه لطف دارند و مرا در استادیوم خیلی تحویل گرفتند. ما را شناختند و در خدمت شان بودیم. با هواداران عکس گرفتیم و به آنها امضا دادیم.

مهاجم سابق پرسپولیس در خصوص بهترین گل باشگاهی که زده بیان داشت: این گل را به شاهین زدم. در فینال باشگاه های تهران که یک ضربه کاشته گل کردم. آن بازی برای ما حساس بود و بردیم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا هنوز برای استقلالی ها کری می خواند یا خیر گفت: ما با استقلالی ها دوست هستیم. این کری ها هم لازمه فوتبال است و فوتبال بدون این کری ها لذت ندارد. فقط امیدوارم که این کری ها به بازیکنان لطمه وارد نکند و باعث نشود که جلوی خلاقیت بازیکنان در زمین برا بگیرد. کری هم به هر حال حد و اندازه دارد.

محمدخانی در خصوص شانس قهرمانی پرسپولیس در این فصل هم می گوید: اگر این تیم با همین روال کارش را ادامه دهد، یکی از شانس های مسلم قهرمانی می باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ge5bd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خبر بد برانکو برای رضاییان