تاریخ انتشار: 1395/08/17 13:05
کد خبر: 250481

برنابئو برای رونالدو نحس شد

ناکامی مهاجم پرتغالی رئال مادرید برای گلزنی مقابل لگانس، آمار گلزنی او در بازی‌های خانگی کهکشانی‌ها را ضعیف‌تر از قبل کرد.
برنابئو برای رونالدو نحس شد

به گزارش سرویس خارجی فرتاک ورزشی، تیم فوتبال رئال مادرید روز گذشته (یکشنبه) در هفته یازدهم لالیگا میهمانش لگانس را 3 بر صفر شکست داد، اما در این بازی کریستیانو رونالدو هیچ سهمی از گل‌های تیمش نداشت. گل نزدن رونالدو در این بازی سبب شد که بدترین آمار گلزنی او در بازی‌های خانگی رئال مادرید از بدو ورودش به این تیم در سال 2009 به ثبت برسد.

تا پیش از این هرگز سابقه نداشت که رونالدو در پنج بازی خانگی متوالی رئال مادرید هیچ گلی به ثمر نرسانده باشد، اما این اتفاق حالا رخ داده است. آخرین باری که رونالدو در خانه سفیدپوشان مادرید گل زد، ماه سپتامبر مقابل تیم پیشین دوران بازیگری‌اش، اسپورتینگ لیسبون در لیگ قهرمانان قهرمانان بود و از آن زمان به بعد او نتوانسته مدافعان تیم‌هایی مانند ویارئال، ایبار، لژیا ورشو، اتلتیک بیلبائو و لگانس را مغلوب کند.

در بازی روز گذشته رئال برابر لگانس هم برای خون آندر سرانتس، دروازه‌بان تیم میهمان بسته نگه داشته دروازه‌اش مقابل شلیک‌های رونالدو کار سختی نبود، چون هیچ‌کدام از سه شوت این بازیکن پرتغالی داخل چارچوب نبود، اتفاقی که از ماه فوریه در بازی رئال در خانه گرانادا رخ نداده بود. به این ترتیب لگانس تنها تیم لالیگایی باقی ماند که رونالدو هنوز موفق به باز کرده دروازه‌اش نشده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gek85

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رونالدو و رکوردهایی که دیروزثبت کرد