تاریخ انتشار: 1396/09/14 19:12
کد خبر: 170733

جلالی: سایپا بهتر از مهره‌های موثر در حمله خود استفاده کردند اما ما در حمله قدرتی نداشتیم

سرمربی پیکان می گوید با توجه به شانس تیم ملی تعطیلی لیگ به خاطر جام جهانی ایراد ندارد.
جلالی: سایپا بهتر از مهره‌های موثر در حمله خود استفاده کردند اما ما در حمله قدرتی نداشتیم

 مجید جلالی سرمربی پیکان بعد از شکست برابر سایپا در جمع خبرنگاران گفت: ما بازی بدی انجام ندادیم و بازی همیشگی خود را انجام دادیم اما سایپا بهتر از مهره های موثر خود استفاده کردند. ما در حمله هیچ قدرتی نداشتیم و مشکلات ما ادامه داشت. در بازی های اخیر نیز این مشکلات داشتیم. 6 یار خود را به دلایل مختلف نداشتیم اما بازی به شکلی نبود که ما بازنده باشیم. این نتیجه غیر منصفانه ترین نتیجه ای بود که اتفاق بود.

او افزود: کار ما مجموعا بد نبود و می توانستیم بهتر عمل کنیم. نیازمند مقداری ترمیم هستیم و امیدوارم این اتفاق رخ بدهد.

جلالی درباره پیشنهاد کی روش برای حضور بازیکنان در تیم ملی، عنوان کرد: وقتی تیم قرار است به جام جهانی برود و از تیم نیز انتظار داریم، باید آنچه او می خواهد را انجام دهیم. وقتی یازده بازی را در 5 ماه انجام می شود و 4 بازی را در 10 روز، یعنی مربی باشگاهی به حساب نمی آید. البته ایرادی ندارد. تیم من را امروز و بازی استقلال دیدید و وقتی ما دو محروم اشتباه داشتیم، کار سخت می شود. تیمی که بعد از دو یا سه بازی تعطیل می شود و سپس در 10 روز 3 بازی انجام می دهد، فشار تحمل می کند. کیفیت بازی را هم دیدید و شما بگویید من به عنوان مربی چه کار کنم؟ البته ارزش دارد که برای حضور موفق تیم ملی در جام جهانی همه با کی روش همکاری کنیم و الان نیز ارزش دارد که همه همکاری کنیم.

سرمربی پیکان در ادامه اضافه کرد: ایرادی ندارد و من فکر می کنم در نهایت این وظیفه ما است که به خاطر تیم ملی انعطاف داشته باشیم. جام جهانی در پیش است و هیچ چیز از جام جهانی مهم تر نیست. ما تیم مهمی در دنیا هستیم و گروه بدی در جام جهانی نداریم. فرض کنید من اگر سرمربی تیم ملی افغانستان باشم و بعد از 7 سال بخواهم با ایران بازی کنم، راحت نمی بازیم. بازی با پرتغال یک فرصت است زیرا مربی ما 7 سال در تیم حضور داشته و حالا با تیم قبلی او بازی داریم. مراکش نیز از نیجریه 2014 نیست و این موضوع خیلی خوب است. مربی ما هم نشان داده بعد از هر اردو تیم ما بهتر شده و پس ارزش دارد که وقفه های بیشتر را تحمل کنیم.

جلالی درباره شانس تیم ملی برای صعود از جام جهانی، گفت: نباید توقع صعود داشته باشیم اما شانس داریم. در این سه سال اخیر نشانه های مثبت دیدیم. ما 2 بار رفت و برگشت با کره بازی کردیم و آنها اسیر ما بودند. یا در دیدار روسیه نیز نمایش خوبی داشتیم و این موضوع نشان می دهد تیم ملی خوب و با شخصیتی داریم. البته نباید تیم را تحت فشار بگذاریم. در نهایت عقیده دارم که می توانیم امیدوار باشیم. بازی اول ما حکم فینال را دارد و بازی با اسپانیا بسیار سخت است و شبیه بازی با آرژانتین خواهد بود که ما عالی کار کردیم. پرتغال نیز تیمی است که تیم های متوسط اروپا از آن امتیاز گرفتند و مربی ما نیز این تیم را کامل می شناسد. ما شانس داریم اما نباید زیر فشار باشیم.

وی در پایان تصریح کرد: در بازی مراکش و با حضور مربی فرانسوی با یک تیم آفریقایی بازی نداریم و آنها شبیه به تیم های اروپای غربی بازی می کنند که این موضوع برای ما یک شانس است. من فکر می کنم که ما شانس صعود داریم و اگر وقفه داشته باشیم در لیگ برتر، ایرادی ندارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3grpzn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 امیدوارم کی‌روش ما را ببیند