تاریخ انتشار: 1396/08/16 22:31
کد خبر: 174709

قول عجیب و غریب رونالدو به هم تیمی هایش!

کریستیانو رونالدو ، فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید که فصل جدید لالیگا را ناامیدکننده آغاز کرده و در پایان هفته یازدهم تنها یک گل زده است
قول عجیب و غریب رونالدو به هم تیمی هایش!

کریستیانو رونالدو ، فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید که فصل جدید لالیگا را ناامیدکننده آغاز کرده و در پایان هفته یازدهم تنها یک گل زده است، به هم تیمی‌هایش قول داده که عنوان آقای گلی را در پایان فصل از آن خود خواهد کرد.

رونالدو فصل جدید را با محرومیتی پنج جلسه‌ای آغاز کرد. او بدین ترتیب بازی برگشت سوپرکاپ اسپانیا و چهار هفته ابتدایی لالیگا را از دست داد. CR7 در بازگشت به میادین نیز نشانی از آن گلزن بی رحم گذشته نداشت و در هفت دیداری که در لالیگا به میدان رفته، تنها یک گل به ثمر رسانده است. این در حالی است که رقیب همیشگی او، لیونل مسی هم اکنون با ۱۲ گل در صدر جدول گلزنان قرار دارد. اختلاف یازده گله اما باعث نشده تا رونالدو از جاه طلبی‌هایش بکاهد.

به گزارش اونداسرو، رونالدو، به هم تیمی‌هایش اطمینان داده که فصل را با عنوان آقای گلی به پایان می‌برد. رونالدو برای اینکه نشان دهد این حرف را کاملا جدی زده، به چند تن از بزرگان رختکن نیز بر سر این ادعا شرط بندی هم کرده است. رقم دقیقی که در میان گذاشته شده مشخص نیست اما قرار شده هر کسی آن را برد، جایزه را به یک سازمان مردم نهاد اهدا کند. باید منتظر نشست و دید رونالدو موفق می‌شود به قولش عمل کند یا نه.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3grvwx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مقایسه لیونل مسی وکریستیانو رونالدو!