تاریخ انتشار: 1396/03/03 12:17
کد خبر: 208833

گزارش زنده؛ ایران 1 - زامبیا 0

شاگردان پیروانی با بازی هجومی خود خیلی زود توانستند دروازه قهرمان آفریقا را باز کنند، ایران با گل رضا شکاری توانست قبل دقیقه دهم بازی از حریف پیش بیفتد.
گزارش زنده؛ ایران 1 - زامبیا 0

تیم ملی جوانان ایران که اولین بازی خود در جام جهانی را توانسته بود با برتری به پایان برساند اکنون در دومین بازی خود باید در برابر زامبیا قرار بگیرد، شاگردان پیروانی که داعیه صعود از گروه سوم جام جهانی را در سر می پرورانند در این بازی برابر قهرمان آفریقا قرار خواهند گرفت.   

 

با گزارش زنده این دیدار همراه  باشید.

 

ایران – زامبیا، ورزشگاه ججو کره جنوبی، ساعت 12:30
داور: آنتونیو ماتئو(اسپانیا)            کمک‌ها: پائو سبریان و روبرتو دیاز(اسپانیا)


تیم ملی جوانان ایران:


نیما میرزازاد، علی شهسواری، عارف آقاسی، مهران درخشان مهر، نیما طاهری، امید نورافکن، محمد سلطانی مهر، ابوالفضل رزاق‌پور، محمد مهدی مهدی خانی، رضا جعفری و رضا شکاری
سرمربی: امیرحسین پیروانی 

 

تیم ملی جوانان زامبیا: 


نانگانی باندا، سلیمان ساکالا، شمی میامبه، موزس نیوندو، پروسپر چیلویا، بویه سیامه، اسنوک میوپو، امانوئل باندا، کانلید لاچانگا، ادوارد چیلوفا و جونیور ساکالا
سرمربی: بستون چامبشی

 

شرح گل:


ایران 1 زامبیا 0(دقیقه 6، رضا شکاری): مهاجم تیم ملی توانستند موقعیت از دست رفته خود در دقیقه دوم را جبران کند و دروازه حریف را باز کرد، او با اشتباه گلر آفریقایی صاحب توپ شد و توانست با حرکتی دیدنی گلر را از پیش رو بردارد و اولین گل ایران را به ثمر برساند.

 

دقایق حساس:


دقیقه 2 – اولین موقعیت خطرناک این دیدار در دومین دقیقه بازی اتفاق افتاد و ملی پوشان ایران می توانستند دروازه حریف را باز کنند اما شکاری موقعیت استثنایی خود را با بی دقتی از دست داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gvkxz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کارلوس کی‌روش این بازی‌ها را می‌بیند؟