تاریخ انتشار: 1397/12/10 18:41
کد خبر: 108157

عکس | اف ۱۴ محبوب تراکتوری‌ها در تبریز

بازیکن سابق تراکتور و حال حاضر سپاهان کماکان محبوب هواداران تبریزی است و مورد تشویق آن‌ها قرار می گیرد.

محمد ابراهیمی بیشتر عمر فوتبالی خود را در تبریز گذرانده است. او که همراه با تراکتورسازی از لیگ یک به مسابقات لیگ برتر رسید یکی از ستارگان سرخ های شمال غرب ایران در اولین فصل های حضورشان در سطح اول فوتبال ایران بود.

ابراهیمی بعد از درخشش در تراکتورسازی حضور در گسترش فولاد را هم تجربه کرد. اما این هافبک خوش تکنیک فصل قبل درگیر حواشی مختلف این تیم شد و نتوانست نشانی از درخشش قبلی خود نمایش دهد. همین هم باعث شد او در ابتدای فصل با انتقال به لیگ یک زیر نظر مربی محبوب خود یعنی فراز کمالوند و در تیم اکسین کارش را پیگیری کند.

اما عمر ابراهیمی در مسابقات لیگ یک تنها نیم فصل بود و او پس از جدایی از جمع کرجی ها بار دیگر به لیگ برتر بازگشت تا این بار پیراهن سپاهان اصفهان را بر تن کرد.  این هافبک که در تمرینات نیم فصل زمستانی از ناحیه مچ پا مصدوم شده این روزها حضور در ترکیب اصلی سپاهان را تجربه نمی کند.

نکته جالب توجه این است که ابراهیمی بار دیگر برای تماشای دیدار دو تیم محبوب اش به ورزشگاه یادگار امام آمده است. امری که باعث شد او بازهم مورد تشویق هواداران تراکتور قرار بگیرد و تعدادی از آنها برای ثبت عکس یادگاری به سمت او بیایند.  اف ۱۴ سابق تراکتوری ها هم اکنون در جایگاه ویژه ورزشگاه حضور دارد و این دیدار را از نزدیک تماشا می‌کند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gw6ex

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 ابراهیمی: تراکتور ارث پدری ام نبود

ابراهیمی:  ان شااله به لیگ برتر صعود می‌کنیم
آقا کمالوند دست مرا گرفته بود