تاریخ انتشار: 1402/03/25 13:00
کد خبر: 4409

علائم اضطراب جنسی

حالت روحی تأثیر زیادی بر توانایی تحریک جنسی دارد.
علائم اضطراب جنسی

حالت روحی تأثیر زیادی بر توانایی تحریک جنسی دارد. حتی اگر با کسی باشید که می­‌دانید پیش او جذابیت جنسی دارید، باز هم ممکن است نگران این باشید که آیا می‌­توانید همسرتان را راضی کنید یا نه؛ این موضوع می­‌تواند انجام رابطه را برای شما غیرممکن کند. می توانید با متخصص سلامت جنسی گفت و گو کنید .

یکی از اثرات هورمون­ استرس تنگ شدن رگ‌­های خونی است. وقتی خون کمتری به آلت تناسلی برسد تحریک مشکل ­می­‌شود. البته مردها به شکل معمولی مشکلی در هیجان­‌زده­ شدن ندارند؛ فقط ممکن است تحت تأثیر اضطراب جنسی قرار گرفته و نتوانند نعوظ پیدا کنند (آلت تناسلی به شکل عمود درنمی­آید). اضطراب جنسی در زنان به اندازه مردان مشخص نیست اما بر تحریک زنان تأثیر می­گذارد. درواقع از چرب شدن واژن در رابطه جنسی جلوگیری می­‌کند و میل بدنی به معاشقه را از بین می‌­برد.

به طور کلی اضطراب جنسی بر نحوه عملکرد شما در رختخواب تأثیر دارد و باعث می­‌شود نتوانید به نحواحسن رابطه برقرار کنید. همچنین به حدی شما را مضطرب می‎‌­کند که یا نمی­‌توانید سکس داشته باشید یا فعالیت جنسی شما بیش از حد افزایش می­‌یابد. اضطراب در رابطه جنسی می­‌تواند موارد زیر را هم ایجاد کند:

  • انزال زودرس
  • ناتوانی در ارگاسم
  • عدم علاقه به رابطه جنسی

همچنین تحقیقات حاکی از آن است که افراد دگرجنسگرا که اضطراب رابطه جنسی را تجربه می­کنند به داشتن تجارب جنسی با پارتنرهای مختلف ترغیب می­شوند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gwv54

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 روش‌های افزایش لذت جنسی در بانوان