تاریخ انتشار: 1403/01/08 21:40
کد خبر: 3791

معایب رابطه جنسی قبل از خواب

معایب رابطه جنسی قبل از خواب مشخص شد.
معایب رابطه جنسی قبل از خواب

منهای ورزش؛ همان‌طور که تعدادی دلیل علمی مبنی بر مفید بودن برقراری رابطه جنسی وجود دارد و حتی شب را به عنوان بهترین زمان برای رابطه جنسی در نظر می‌گیرند، تعدادی نظریه دیگر وجود دارد که شب را زمان مناسبی برای برقراری رابطه جنسی نمی‌دانند.

اولین دلیل مبنی بر این باور، این است که قبل از خواب سطح ترشح هورمون ملاتونین که باعث می‌شود فرد به خواب برود افزایش پیدا می‌کند و هورمون جنسی تستوسترون در پایین‌ترین سطح خود قرار دارد.

بنابراین زمانی که شما قبل از خواب به رابطه جنسی می‌پردازید، بدن شما آمادگی لازم را ندارد و مدت زمان زیادی لازم است تا سطح ملاتونین بدن کاهش یافته و میزان هورمون تستوسترون برای آماده شدن برای برقراری رابطه جنسی افزایش یابد.

دومین دلیلی که باعث می‌شود شب را به عنوان بهترین زمان برقراری رابطه زناشویی در نظر نگیرند، کم خوابی‌های بعد از آن است.

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های آمریکا بر این باور است که افراد بزرگسال ۱۸ تا ۶۰ ساله باید روزانه حداقل ۷ ساعت خواب دریافت کنند و این موضوع با روابط جنسی شبانه در تضاد است.

خواب کم و رابطه جنسی شبانه نه تنها میزان انرژی شما را کاهش می‌دهد و باعث می‌شود صبح روز بعد نتوانید بهترین عملکرد خود را نشان دهید، بلکه میزان هورمون‌های استروژن و تستوسترون را کاهش می‌دهد که نقش اصلی را در تحریک جنسی ایفا می‌کنند.

مشاهده کردید که شب را نمی‌توان به عنوان بهترین زمان برای داشتن رابطه زناشویی در نظر گرفت و دلایل منفی نیز در رابطه به این امر وجود دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v79b4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مزیت‌های رابطه جنسی قبل از خواب