تاریخ انتشار: 1396/09/03 10:32
کد خبر: 172411

تغییرات در ترکیب استقلال؛ قائدی فیکس می شود؟

با بازگشت محرومان استقلال به ترکیب این تیم، احتمالا هواداران استقلال شاهد ترکیبی متفاوت نسبت به بازی با سیاه‌جامگان خواهند بود.
تغییرات در ترکیب استقلال؛ قائدی فیکس می شود؟

با گذشت زمان شناخت وینفرد شفر نسبت به بازیکنان استقلال بیشتر شده و او قادر است تا بهترین و مناسب‌ترین ترکیب را برای تیمش انتخاب کند. با بازگشت زکی‌پور و شجاعیان به ترکیب اصلی احتمال می‌رود شفر چند جابجایی را در بین بازیکنان اصلی تیمش داشته باشد.

با بازگشت زکی‌پور، دیگر لزومی به حضور نورافکن در پست دفاع چپ نیست. اما به نظر نمی‌رسد که شفر بخواهد او را در پست هافبک دفاعی به چشمی و ابراهیمی ترجیح دهد. تنها در یک صورت نورافکن در خط میانی به بازی گرفته خواهد شد که روزبه چشمی به خط دفاعی منتقل شده و پادوانی دوباره نیمکت‌نشین شود. با توجه به آمادگی نورافکن در تمرینات احتمال این تغییر زیاد است.

ضعف گلزنی مهاجمان استقلال نیز باعث خواهد شد تا از بین شهباززاده و انصاری حداکثر یکی بازی کند. شاید هم شفر هر دوی این مهاجمان را روی نیمکت قرار دهد. در این صورت فرشید اسماعیلی به خط حمله می‌رود و جا برای حضور داریوش شجاعیان در خط میانی باز می‌شود.

اما سوال اصلی در مورد زوج اسماعیلی در خط حمله است. آیا مهدی قائدی بلاخره در ترکیب اصلی استقلال و در خط حمله به بازی گرفته خواهد شد؟ بعید است که شفر زوج قائدی و اسماعیلی را در خط حمله قرار دهد و احتمالا او از یک مهاجم در کنار یکی از این دو در خط حمله استفاده خواهد کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k58xa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قائدی: اولین گلی را که برای استقلال بزنم تا آخر عمر در ذهنم می‌ماند