تاریخ انتشار: 1395/10/15 20:32
کد خبر: 238111

دست هایی که مانع قهرمانی قرمزها می شود

شرایط پرسپولیس برای پرسپولیس سخت تر و سخت تر میشود
دست هایی که مانع قهرمانی قرمزها می شود

پرسپولیس در نیم فصل اول و در حالی که لیگ قهرمانان آسیا شروع نشده بود در لیگ خوش درخشید اما با این وجود صدارت قاطعانه و تنهایی نداشت. این تیم تراکتورسازی را پشت گوش خود می بیند و ذوب آهن اوج گرفته هم تهدیدی برای این تیم محسوب می شود و البته که لیگ قهرمانان آسیا و البته بازی های تیم ملی هم فشار مضاعفی روی گردن پرسپولیس خواهد داشت.

این مشکلات به صورت کلی پیش روی این باشگاه مردمی قرار داشت و حالا مشکلی به نام چشم های نگران، عصبی و دلخور را هم باید به آنها اضافه کرد. شاید هضم این ماجرا برای برخی هواداران سخت باشد اما واقعیت این است که برای بازیکن، تیم ملی و حضور در جام جهانی مهمترین و بالاترین نشان افتخار است و واحد اندازه گیری افتخارات یک بازیکن از جام جهانی شمارش می شود و حالا هفت بازیکن پرسپولیس در این زمینه تحت فشار هستند و مهمترین آرزوی آنها روی لبه تیغ رفته است.

برانکو برای برگرداندن آنها به شرایط مسابقه در صورت حل نشدن این معضل کار بسیار سختی دارد و بعید است بتواند از همه انگیزه های آنها در صورت لجاجت کی روش استفاده کند. این در حالی است که کی روش با وجود داشتن لژیونر ها و البته بازیکنان دیگر باشگاه ها شرایط اندکی راحت تری دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k9myx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکو توپ را به زمین مهاجمانش می اندازد
پرفسور انتقاد پذیر نیست