تاریخ انتشار: 1395/09/19 12:38
کد خبر: 244135

زیدان: بخت اول قهرمانی در جام باشگاهی جهان نیستیم

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید امیدوار است روند تساوی‌های متوالی اخیر تیمش با کسب پیروزی در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان خاتمه پیدا کند.
زیدان: بخت اول قهرمانی در جام باشگاهی جهان نیستیم

تیم فوتبال رئال مادرید پس از بازی فرداشب (شنبه) خود برابر دپورتیوو لاکرونیا در لالیگا، عازم ژاپن خواهد شد تا برای دومین بار طی سه فصل اخیر برای کسب عنوان قهرمانی جام باشگاه‌های جهان تلاش کند و سرمربی فرانسوی‌اش از این بابت بسیار خوشحال و هیجان‌‌زده است.

زیدان که تیمش شش روز دیگر (پنجشنبه هفته آینده) باید در مرحله نیمه نهایی جام باشگاه‌های جهان بازی کند، اظهار داشت: رئال مادرید در ژاپن می‌خواهد به تاریخ‌سازی‌اش ادامه دهد. ژاپن پر از خاطرات شیرین است، چون من در آنجا جام‌های زیادی برده‌ام. ما می‌خواهیم برای تمام آنهایی که طرفدارمان هستند و حمایت‌مان کرده‌اند، این جام را کسب کنیم.

حضور در جام باشگاه‌های جهان رئال مادرید را برای مدتی از لالیگا، جایی که با حاشیه امنیتی شش امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد، دور خواهد کرد، اما انتظار می‌رود که کهکشانی‌ها با فتح این رقابت‌ها و پس گرفتن نشان قهرمان باشگاه‌های جهان از بارسلونا، برای ادامه فصل روحیه مضاعفی بگیرند.

زیدان اما می‌گوید که تیمش بخت اصلی قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان نیست. وی تصریح کرد: رئال مادرید بخت اول قهرمانی نیست. من از کارهایی که تیم دارد انجام می‌دهد، راضی‌ام اما هنوز زمان زیادی تا پایان این فصل لالیگا مانده است و شش امتیاز فاصله به هیچ وجه به معنای تضمین شده بودن قهرمانی‌مان نیست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k9vzx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



رونالدو بعنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شد