تاریخ انتشار: 1395/10/18 14:57
علی کریمی برای دریافت رضایتنامه به کرواسی رفت
کد خبر: 237511

دیناموزاگرب برای سپاهان شرط گذاشت

باشگاه دیناموزاگرب کرواسی شرطی را برای صدور رضایتنامه هافبک ایرانی خود قرار داده که شاید باعث منتفی شدن انتقال او به سپاهان شود.
دیناموزاگرب برای سپاهان شرط گذاشت

 ، علی کریمی، هافبک اصفهانی فوتبال ایران که نیم فصل در لیگ کرواسی و دیناموزاگرب بازی کرد، نتوانست شرایط چندان خوبی رادر این کشور به دست آورد. او اگرچه در ابتدای فصل با خوشحالی به فوتبال اروپا رفت اما دقایق زیادی برای دیناموزاگرب بازی نکرد و بیشتر روی نیمکت ذخیره های این تیم نشست.

کریمی که تا پایان فصل آینده با دیناموزاگرب قرارداد دارد، در تعطیلات نیم فصل لیگ کرواسی به ایران سفر کرد و مذاکراتی را با چند باشگاه ایرانی انجام داد. جدی ترین پیشنهاد کریمی برای بازگشت به ایران از سوی باشگاه سپاهان مطرح شده است. سپاهانی ها حتی شخصا برای صدور رضایتنامه او اقدام کردند و درخواست رسمی خود برای جذب کریمی را به باشگاه دینامو فرستادند.

در این رابطه باشگاه کروات یک شرط محکم برای صدور رضایتنامه کریمی برای سپاهان گذاشته است؛ مسئولان تیم دینامو اعلام کردند تحت هیچ شرایطی حاضر به انتقال قرضی کریمی نیستند و رضایتنامه او را در ازای دریافت مبلغی به صورت قطعی صادر می کنند. به عبارت دیگر کریمی در صورت بازگشت به فوتبال ایران، دیگر باید قید برگشتن به کرواسی و بازی برای دیناموزاگرب را بزند.

مهدی اخوان، سرپرست سپاهان در این باره به خبرنگار "ورزش سه" می‌گوید: «ما علاقه مند هستیم تا کریمی را به خدمت بگیریم اما این بازیکن را به صورت قرضی می خواهیم. دینامو فعلا با انتقال قرضی او مخالفت کرده و امیدواریم در روزهای آینده مشکل حل شود.»

مسائل پیش آمده سبب شد تا علی کریمی بعد از حدود 3 هفته حضور در ایران شب گذشته به کرواسی سفر کند. او پس از مذاکره با مسئولان سپاهان و انجام یک سفر تفریحی چند روزه، دیشب اصفهان را به مقصد زاگرب ترک کرد تا شخصا برای دریافت رضایتنامه با مدیران دینامو مذاکره کند.

در صورتی که کریمی نتواند نظر مسئولان کروات را برای صدور رضایتنامه قرضی جلب کند، او تلاش خواهد کرد مبلغ رضایتنامه را پایین بیاورد و در صورت تحقق این امر، سپاهان نیز وارد عمل خواهد شد تا مبلغ را پرداخت کرده و رسما کریمی را به تیم خود برگرداند.

با توجه به شرایط کریمی در نیم فصل اول لیگ کرواسی، او خودش هم تمایل دارد به فوتبال ایران برگردد تا بیشتر بازی کند و در چشم باشد. همین مساله باعث شده نهایت تلاشش را به کار بگیرد تا بتواند رضایت مسئولان دینامو برای جدایی را جلب کند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k9w7x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیشنهاد 700 میلیون تومانی سپاهان به لژیونر ایرانی!