تاریخ انتشار: 1395/05/30 23:22
اختصاصی/
کد خبر: 266511

مرزبان اسیر تفکرات میثاقیان/ اکبر در جهنم بابل نتیجه گرفت

دیدار خونه به خونه بابل و بادران در بابل در نهایت با نتیجه مساوی 2 بر 2 به پایان رسید تا میثاقیان یک امتیاز با ارزش در جهنم بابل بگیرد.
مرزبان اسیر تفکرات میثاقیان/ اکبر در جهنم بابل نتیجه گرفت

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، دیدار تیم های بادران تهران و خونه به خونه را شاید بتوان یکی از مهم ترین بازی های نیم فصل اول لیگ یک دانست، جایی که اکبرمیثاقیان در بابا باید به مصاف خونه به خونه ای میر فت که سال گذشته مربیگری اش را بر عهده داشت و الان به جای او علی رضا مرزبان حضور داشت.

خونه به خونه از دو بازی گذشته خود صاحب دو پیروزی و با کسب 6 امتیاز در صدر جدول جا خوش کرده بود و این در حالی بود که میاقیان و بادران تنها سه امتیاز اندوخته داشتند و این بازی برای آنها می توانست حکم مرگ و زندگی باشد.

پیروزی خونه به خونه فاصله این تیم را با  بادران به 6 امتیاز افزایش می داد و عملا شرایط برای میثاقیان و بادران در ادامه رقابت ها سخت می کرد و برای همین کسب حداقل امتیاز برای بادرانی ها در اولویت قرار داشت .

دراین دیدار که با حضور 8 هزار تماشاگر پر شور بابلی برگزار گردید، ابتدا بادران برخلاف تصور به گل رسید و نیمه اول با همین نتیجه به رختکن رفتند ولی در ادامه، خونه به خونه توانست با زدن دو گل، حریف را در شرایط خاص قرار دهد و این می توانست بهترین نتیجه ممکن برای آنها باشد و علاوه بر صدرنشینی، فاصله خود را با یکی از سر سخت ترین رقبایش بیشر و بیشتر کند.

اما این پایان کار نبود و بادران با مدیریت اکبر میثاقیان که نشان داده است به سادگی تسلیم نمی شود، در نهایت در دقایق پایانی و وقت های اضافه گل تساوی را بزند تا هم چنان در گردونه رقابت ها باقی بماند و نگذارد فاصله امتیازاتش با رقبا بیشر شود.

این بازی صرف نظر از تمامی حساسیتی که در جدول برای هر دو تیم وجود داشت، به دلیل تقابل تفکرات دو مربی و رقابت حساسی که بین این دو نفر برای کسب نتایج درخشان وجود دارد، یک رقابت سخت و نفس گیر بود و بایستی رقابت اصلی را در  روی نیمکت هر دو تیم جستجو می کرد که در نهایت به دلیل میزبانی خونه به خونه و کسب نتیجه مساوی در جهنم بابل، بایستی اکبر میثاقیان را برنده تقابل مربیان دانست و به خاطر همین نتیجه ، او را  برترین مربی هفته معرفی کرد. 

نویسنده : نادر دارستانی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kagjv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلال در بحران، منصوریان در بابل!

رویارویی شاگردان دایی و میثاقیان
دومین بازی تدارکاتی نفت تهران؛