تاریخ انتشار: 1395/06/11 00:19
کد خبر: 264183

آقای رحمتی؛ خود کرده را تدبیر نیست!

بازهم مسابقات ملی و نبود مهدی رحمتی در چهارچوب دروازه ایران و افسوسی که ما و مهدی می خوریم!
آقای رحمتی؛ خود کرده را تدبیر نیست!

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، مهدی رحمتی بدون شک برترین دروازه بان ده سال اخیر فوتبال ایران بوده است و در این راستا نیز منتقدین  منصف هم این مورد را قبول دارند که او بهترین دروازه بان دهه اخیر فوتبال ایران است. دروازه بانی که حضورش در درون زمین آرامش و اطمینان را برای دیگر بازیکنان فراهم می کند.

اما این مهدی دوست داشتنی، معلوم نیست روی چه اصلی اعلام کرد دیگر دوست ندارد در تیم ملی بازی کند تا کارلوس کی روش هم بگوید نظر او برایم قابل احترام است  تا دیگر هیچ وقت او رنگ حضور در تیم ملی را تا اینجای کار دیگر ندیده باشد.

این اتفاق در حالی بوقوع پیوست که رحمتی در اوج آمادگی بسر می برد و به تنهایی یک تیم بود و هیچ دروازه بانی در ایران حتی به هفتاد درصد آمادگی او هم در ایران نمی رسید، ولی یک تصمیم احساسی شرایط را بگونه ای رقم زده است که رحمتی باید نظاره گر  حضور دروازه بانانی باشد که جای او را در تیم ملی گرفته اند.

 به هر حال حکایت خود کرده را تدبیر نیست را باید در این جا برای مهدی بکار برد که چرا اینکار را با خودت کردی که الان حسرت حضور در تیم ملی را هم بخوری!

 شاید مهدی الان بخواهد خودش را گول بزند و بگوید کدام حسرت؟! ولی داداش هر کسی نداند خودت خوب می دانی که حضور در جام جهانی آرزوی هر بازیکنی است و تو به راحتی دو دوره آن را از دست دادی! البته یکی را که از دست دادی و دومی را هم که ان شاالله ایران حضور خواهد داشت چه با شما و چه بدون شما.

اما مهدی جان؛ ای کاش این قدر با خودت لج نمی کرد و با سرنوشت خودت تا این حد بازی نمی کرد. افسوس و صد افسوس که دیگر دیر است و هیچ گاه زمان حتی برای یک لحظه هم به عقب باز نخواهد گشت! 


نویسنده نادر دارستانی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kaovv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کاپیتان مهدی، نیمکت نشین می شود!