تاریخ انتشار: 1402/05/31 22:11
کد خبر: 759

ناکامی تراکتور از صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا/ یک سهمیه ایران سوخت!

شاگردان پاکو خمس از راهیابی به دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۴-۲۰۲۳ بازماندند تا ایران با سه نماینده وارد این رقابت‌ها شود.
ناکامی تراکتور از صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا/ یک سهمیه ایران سوخت!

مرحله پلی‌آف مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 24-2023 از ساعت 19:30 امروز (سه‌شنبه)، با دیدار تیم‌های فوتبال تراکتور ایران و الشارجه امارات پیگیری شد که تیم الشارجه با نتیجه 3 بر یک پیروز شد. نماینده امارات در نیمه نخست تیم برتر زمین بود و با وجود اینکه فرصت‌های زیادی روی دروازه تراکتور به وجود نیاورد، در دقیقه 25 با گلزنی شاهین عبدالرحمان از شاگردان پاکو خمس پیش افتاد.

تراکتور که چیزی برای از دست دادن نمی‌دید، در نیمه دوم موقعیت‌های خوبی به دست آورد که از آن استفاده نکرد. بهترین فرصت گلزنی تراکتور در دقیقه 61 و روی اشتباه سنگربان الشارجه ایجاد شد که ریکاردو آلوز نتوانست توپ را از روی سر عادل الحوسنی عبور بدهد و توپ از بالای دروازه به بیرون رفت. ضربه سر زیبای گوستاوو در دقیقه 64 نیز با واکنش الحوسنی راهی کرنر شد.

موقعیت‌های گاه و بیگاه الشارجه با اشتباه مهاجمان این تیم یا واکنش‌های حسین پورحمیدی تبدیل به گل نشد. با این حال عثمان کامارا در دقیقه 85 گل دوم الشارجه را به ثمر رساند و تیمش را در آستانه پیروزی قرار داد. مهدی هاشم‌نژاد در دقیقه 86 موفق به گلزنی شد و اختلاف را به حداقل رساند، اما کایو در دقیقه 90 گل سوم الشارجه را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا الشارجه راهی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شود.

 

 

 

 

به این ترتیب ایران در فصل آتی لیگ قهرمانان آسیا که روز دوم شهریور قرعه‌کشی می‌شود، سه نماینده دارد و تیم‌های پرسپولیس، سپاهان و نساجی از کشورمان در لیگ قهرمانان شرکت می‌کنند.

نکته‌ای که بیش از هر چیزی در حملات تراکتور به چشم می‌آمد،‌ سانترهای بی‌هدف بازیکنان بود که با توجه به غیبت یک مهاجم زهردار در خط حمله هدر می‌رفتند.

کیم جونگ هیوک قضاوت این مسابقه را برعهده داشت و به شجاع خلیل‌زاده از تراکتور و شاهین عبدالرحمان و لوانزینیو از الشارجه کارت زرد نشان داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kexv3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آخرین تمرین پرسپولیس پیش از مصاف با گوای هند