تاریخ انتشار: 1395/11/30 19:23
اختصاصی/ مدافع زاگرس یاسوج مطرح کرد؛
کد خبر: 228259

یاسر ابراهیمی: از بدو ورود ما به ورزشگاه، به تیم ما فحش دادند

مدافع تیم فوتبال زاگر یاسوج معتقد است که از زمان حضور این تیم در ورزشگاه، هواداران قشقایی شیراز به این تیم فاحشی کردند.
یاسر ابراهیمی: از بدو ورود ما به ورزشگاه، به تیم ما فحش دادند

به گزارش فرتاک ورزشی، یاسر ابراهیمی مدافع چپ پای زاگرس یاسج درخصوص جنجال بازی با قشقایی شیراز گفت: از بدو ورود تیم یاسوج به داخل ورزشگاه فحش دادن‌هایشان شروع شد ولی ما رفتیم داخل رختکن و بعد از چند دقیقه، ریختند سر تدارکاتمان و کتک‌اش زدند.

وی افزود: با پا در میانی ناظر بازی و رئیىس هیات فوتبال که به رختکن ما آمدند ما رفتیم برای بازی. موقع گرم کردن با سنگ و تیر کمان بازیکنای مارا میزدند  من مصدوم بودم و نتوانستم بازی کنم و داشتم کامل حواشی را میدیدم.

وی ادامه داد: بعد از گذشتن 30 دقیقه دیدم گلرمان افتاده روی زمین مثل اینکه با تیرکمان زدنش. لبش داشت خون می‌آمد. بعد همین جریان داور بازی را قطع کرد بعد دیدیم کل تماشاگرای قشقایی هجوم آوردند سمت ده تا تماشگرایی که از یاسوج آمده بودند، حتی نیروی انتظامی که تعدادشان خیلی کم بود فرار کردن حتی فیلم هجوم تماشاگرا موجود است و قضاوت با خود مردم.

ابراهیمی در پایان خاطر نشان شد: در دیدار رفت با اینکه تماشاگرای قشقایی به یاسوج آمدند، کوچیکترین اتفاق یا حاشیه ای رخ نداد اما قشقایی ها اینجوری از تیم ما استقبال کردند و ما نیز آنها را به خدا واگذار می کنیم.

مصاحبه: "حسین پنبه کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kj5ga

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهدی عبدی: برای سربلندی خیبر تمام توان خود را به کار می گیریم

مهدی قائدی: گل زدنم مهم نیست، مهم موفقیت تیم است
اختصاصی/ مهاجم ایرانجوان مطرح کرد؛