تاریخ انتشار: 1395/11/14 01:13
سرمربی تیم فوتبال اردبیل مطرح کرد؛
کد خبر: 231911

جمال پیله ور: فکر کنم مالک استقلال آبی در ماکسیما خواب بود که این حرف ها را زده است

سرمربی تیم فوتبال اردبیل درخصوص اظهارات مالک باشگاه استقلال آبی واکنش نشان داد.
جمال پیله ور: فکر کنم مالک استقلال آبی در ماکسیما خواب بود که این حرف ها را زده است

به گزارش فرتاک ورزشی، جمال پیله ور سرمربی تیم فوتبال اردبیل درخصوص اظهار نظر مهندس جباری مالک و مدیرعامل باشگاه استقلال آبی گفت: در برخی از اظهارات آقای جباری شاهد حرف های کذب بودم. اولا ترکیب ما مقابل استقلال آبی 4-2-3-1 بود، نه 3-5-2 و اینکه دو تیم کاملا فوتبال بازی کردند و اصلا اسکیت سواری در کار نبوده که ایشون گفتند بازیکنها داشتند اسکیت سواری می کردند.

وی افزود: به گمانم آقای جباری در ماشین ماکسیمای خود خواب بودند و بازی را تماشا نکردند که چگونه بازیکنان باغیرت ما 90 دقیقه بازی کردند و خم به ابرو نیاوردند. البته ایشان به مردم اردبیل لطف داشتند و حرف های مثبتی درخصوص فوتبال اردبیل زدند، اما مظلوم نمایی برای بزرگ کردن نام خود به نظرم کار درستی نیست.

پیله ور در پایان گفت: در بازی با استقلال آبی در تهران چندین فردی که قابل شناسایی برای من نبودند پشت نیمکت ما 90 دقیقه به بازیکنانم فحش ناموس دادند و ما چیزی نگفتیم، اما ما با گل و شیرینی در اردبیل به مصاف استقلال آبی رفتیم و مرام و معرفت خود را در این بازی خرج کردیم. مشکلات ما بسیار است و امیدوارم مسئولین شهری ما به خود بیایند و به فکر تنها نماینده استان در سطح اول فوتبال کشور باشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kjlbd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



محسن رحیمی: فرهنگ فومنی را به مالک استقلال آبی نشان خواهیم داد