تاریخ انتشار: 1395/11/08 16:07
کد خبر: 233159

بیانیه یووه در واکنش به اتهام خرید و فروش بلیت در بازار سیاه

باشگاه یوونتوس به منظور روشن شدن مطالبی که در چند روز گذشته منتشر شده بیانیه ای منتشر کرد.
بیانیه یووه در واکنش به اتهام خرید و فروش بلیت در بازار سیاه

در جهت روشن شدن بیانیه ها و مطالب منتشر شده در مورد باشگاه یوونتوس ، باشگاه و آندره آ آنیلی اعلام می کند که باشگاه به تیم حقوقی خود دستور داده که برای حفاظت ، احترام و افتخار باشگاه به صورت قانونی پیگیر این ماجرا باشند .

باشگاه یوونتوس اعلام می کند که دفتر دادستان عمومی شهر تورین تحقیقاتی را شروع کرده و از خانواده هایی که با گروه مافیایی بزرگ « Ndrangheta » در ارتباط هستند بازجویی هایی داشته است ، این در حالی است که برخی ها سعی داشته اند به بعضی از فعالیت های باشگاه یوونتوس رخنه کنند، با این حال و به تازگی به این نتیجه رسیدند که پرونده را مختومه اعلام کنند .

در ادامه ذکر شده که باشگاه اعلام می کند که هیچ کدام از اعضای باشگاه و حتی کارمندان باشگاه یوونتوس در این بازجویی ها شرکت نکرده بودند.

باشگاه همیشه به طور کامل با مقامات و سوالاتی که داشته اند همکاری کامل را داشته ، و با توجه به روند قضایی پرونده نهایت حفـظ جوانب محرمانه را انجام داده است.

گروه «آندرانگتا» یکی از بزرگترین گروه های مافیایی در ایتالیاست و در شایعاتی که منتشر شده گفته شده آندره آ انیلی را در حال صحبت با رئیس این گروه دیده اند و جرمی که به یوونتوس داده شده خرید و فروش بلیط مسابقات در بازار سیاه است .

این در حالی است که هیچ کدام از مراجع قانونی تا به حال آنیلی را احضار نکرده و هیچ گونه اتهام قانونی به او نسبت داده نشده و باشگاه یوونتوس برای مبرا دانستن این تهمت به صورت جدی و قانونی وارد ماجرا شده و این وظیفه را به عهده تیم حقوقی خود گذاشته است.

در ادامه اخبار مربوط به این اتهام گفته شده که آنیلی برای روشن تر شدن این ماجرا و دفاع از امروز به صورت زنده از تلوزیون صحبت خواهد کرد .

هیچ مرجع قانونی تا الان یوونتوس را در این اتهام مجرم ندانسته و تمامی اخبار منتشر شده شایعات بدون منبع قانونی است، یوونتوس قصد دارد تا روشن شدن کامل ماجرا به صورت جدی پیگیر شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kjzld

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قربانگاه والنسیا، نفرین خفاش‌ها


انتقام یوونتوس از میلان
جام حذفی ایتالیا