تاریخ انتشار: 1402/10/21 22:43
کد خبر: 1265855

صعود قاطعانه یوونتوس به مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا

بانوی پیر با ثبت یک پیروزی پرگل دیگر در فصل جاری کوپا ایتالیا به مرحله نیمه نهایی این مسابقات راه یافت.
صعود قاطعانه یوونتوس به مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا

به گزارش فرتاک ورزشی

در چهارمین و آخرین بازی از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا، شب گذشته (پنجشنبه) از ساعت 23:30 به وقت تهران، در ورزشگاه آلیانتس تورین، تیم‌های فوتبال یوونتوس و فروزینونه برابر یکدیگر قرار گرفتند که این بازی با برتری 4 بر صفر بانوی پیر همراه شد.

سه گل از گل‌های یوونتوس را آرکادیوژ میلیک به ثمر رساند. مهاجم لهستانی ابتدا در دقیقه 11 از روی نقطه پنالتی، سپس با پاس وستون مک‌کنی در دقیقه 38 و در نهایت با پاس مانوئل لوکاتلی در دقیقه 48، دروازه حریف را باز و نخستین هت‌تریکش در این فصل را به ثبت رساند. او حتی می‌توانست پوکر کند، اما چهارمین گلش در دقیقه 57 توسط VAR مردود اعلام شد. آخرین گل بازی را هم کنان ایلدیز، مهاجم ترک‌تبار بیانکونری به ثمر رساند.

با این نتیجه مقابل تیمی که در مرحله قبلی مسابقات، ناپولی قهرمان فصل گذشته سری A‌ را حذف کرد، یووه به روند کسب نتایج پرگل در کوپا ایتالیا ادامه داد و مجموع گل‌هایش در دو بازی خود در این فصل از مسابقات را به عدد 10 افزایش داد.

شاگردان ماسیمیلیانو آلگری در مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا به مصاف لاتزیویی خواهند رفت که در نیمه نخست فصل جاری سری A‌ شکستش داده بودند. در مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا بازی‌ها به صورت رفت و برگشتی برگزار خواهد شد که در دور رفت آن لاتزیو و در دور برگشت یوونتوس میزبان خواهد بود.

برنامه کامل بازی‌های مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا به شرح زیر است:

دور رفت؛ سوم آوریل (15 فروردین)

لاتزیو - یوونتوس

فیورنتینا - آتالانتا

دور برگشت؛ 24 آوریل (5 اردیبهشت)

آتالانتا - فیورنتینا

یوونتوس - لاتزیو

فینال مسابقات نیز روی 15 می (16 اردیبهشت) برگزار خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/djqlmp

آخرین اخبار