تاریخ انتشار: 1402/12/20 19:20
کد خبر: 1268910

یوونتوس به آتالانتا هم امتیاز داد/ سقوط آزاد بانوی پیر ادامه دارد!

ماسیمیلیانو آلگری و تیمش به حرکت خود در مسیری که آنها را بعد از وداع با اسکودتو، قرار است از سهمیه لیگ قهرمانان اروپا هم محروم کند،‌ ادامه دادند.
یوونتوس به آتالانتا هم امتیاز داد/ سقوط آزاد بانوی پیر ادامه دارد!

بازی‌‌های هفته بیست‌و‌هشتم سری A، عصر امروز (یکشنبه) با انجام یک بازی دیگر از ساعت 20:30  به وقت تهران در ورزشگاه آلیانتس تورین پیگیری شد که در آن تیم فوتبال یوونتوس برابر میهمان خود آتالانتا به نتیجه‌ای بهتر از تساوی 2-2 دست پیدا نکرد.

یوونتوس که مدتی است روی دور ناکامی افتاده و از 6 بازی قبلی‌اش تنها یک پیروزی کسب کرده بود، مقابل آتالانتا هم فاصله چندانی با قبول یک شکست دیگر نداشت. گلی که تئو کوپماینرز در دقیقه 35 برای آتالانتا به ثمر رساند، تیم میهمان را تا دقیقه 66 برنده بازی کرده بود اما آندره‌آ کامبیاسو با گلزنی از روی پاسی که وستون‌مک کنی به او داد، بانوی پیر را از شکست نجات داد. تنها سه دقیقه بعد آرکادیوژ میلیک گل دوم را برای تورینی‌ها به ثمر رساند اما آنها قدر این گل را ندانستند و در دقیقه 75 دروازه‌شان دوباره توسط کوپماینرز باز شد.

در نهایت بازی با همین چهار گل به پایان رسید تا یوونتوس در هفت بازی اخیرش 6 بار امتیاز از دست داده باشد. بدتر از آن اینکه این تساوی اگرچه یک امتیاز به امتیازات قبلی یووه اضافه کرد و آنها را به 58 افزایش داد اما 2 امتیاز از دست رفته، سبب شد که جایگاه شاگردان آلگری نسبت به هفته گذشته یک پله تنزل کند. پیش از این بازی میلان با پیروزی مقابل امپولی توانسته بود به رده سوم صعود کند و تنها شانس یووه برای بازگشت به این جایگاه کسب تمام امتیازات نبردش با آتالانتا بود که این اتفاق رخ نداد. همچنین به سبب این تساوی، فاصله یوونتوس با اینتر صدرنشین نسبت به هفته گذشته باز هم افزایش پیدا کرد و به 17 امتیاز رسید.

تیره روزی‌های بانوی پیر در حالیست که این تیم برخلاف تیم‌‌های میلانی در رقابت‌های اروپایی نیز حضور ندارد و تمام تمرکزش روی رقابت‌های داخلی بوده است. با توجه به برنامه بازی‌های یوونتوس که شامل نبرد با رقبای به طور بالقوه دردسرساز و مستعد کسب امتیاز همچون جنوا، لاتزیو، فیورنتینا، تورینو، میلان، رم و بولونیا می‌شود، بیانکونری نه تنها عملاً هیچ شانسی برای قهرمانی ندارد بلکه بسیار محتمل است که نایب قهرمانی و در سناریویی بدتر، سهمیه لیگ قهرمانان را هم از دست بدهد.

در آخرین بازی باقیمانده از دیدارهای امشب سری A، از ساعت 23:15 رم میهمان فیورنتینا خواهد بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/jm9kap

آخرین اخبار