تاریخ انتشار: 1397/03/28 21:56
می خواهم رکورد 50 هزار روپایی را به ثبت برسانم
کد خبر: 143159

سجادمطوری، رکوردار روپایی خوزستان، هم چنان بدون حامی!

سجاد مطوری که برای خود در ثبت روپایی در کشور نامی دست و پا کرده است، هم چنان بدون حامی می باشد.
سجادمطوری، رکوردار روپایی خوزستان، هم چنان بدون حامی!

اجرای حرکات نمایشی در فوتبال نیاز به انگیزه های فراوانی دارد که تا با خیالی آسوده به آن چه که دوست داری دست پیدا کنی و این امر صورت نمی گیرد مگر با حمایت های مالی و روحی و روانی از یک جوان مستعد، تا بتواند در ثبت رکوردها موفق نشان داده شود.

استان خوزستان که مهدفوتبال کشور می باشد، بازیکنان بزرگی در ابعاد ملی و بین المللی تحویل جامع ورزش کشور داده است که نام بردن از آنها خارج از حوصله عزیزان خواهد بود چرا که همه فوتبالدوستان بخوبی با نام  آنها آشنا هستند که سردمدار فوتبالیست های بزرگ را می تواند استاد پرویز دهداری نام برد، اما این بار شاید کسی خود را معرفی کند که در اجرای حرکات نمایشی به دنبال نام استان خوزستان در سطح ملی و بین المللی می باشد.

وقتی این استان زرخیر گام می گذاری، در هر کوچه و برزن شاهد خواهی بود که عده ای کودک و نوجوان با پاهای برهنه در گرمای سوزان خوزستان بر روی آسفالت داغ در حال بازی کردن هستند و اگر با چشمان خود شاهد حضور آنها نباشی، با تعریف های دیگران به عمق علاقه آنها به ورزش  فوتبال پی نخواهی برد.

اما اگر خوزستانی باشی و عاشق توپ گرد، دوست داری همیشه در میدان بازی به هنرنمایی بپردازی و هیچ چیز تو را سیراب از فوتبال نمی کند الا این که توپ را درون دروازه حریف جا بدهی و این از خصوصیات خوزستانی های فوتبالدوست می باشد.

اما وقتی یکی را می بینید که در هیاهوهای فوتبال و دنیای پر زرق و برق آن، به فکر کارهای نمایشی و به خصوص ثبت رکورد در روپایی زدن است، کمی شاید تعجب کنی چرا که این با اصول اولیه علاقه مندی نوجوانان خوزستانی که دوست دارند در میدان مسابقه و مستطیل سبز باشند، در تضاد می باشد.

ولی بد نیست بدانید در استان خوزستان جوانی به نام سجاد مطوری حضور دارد که با 21 سال سن مدت دو سالی است که در شهرستان کارون به کارهای نمایشی فوتبال خصوصا روپایی می پردازد.

مطوری در گفت و گو با خبرنگار فرتاک ورزشی می گوید: روزی 3 ساعت تمرین می کنم تا بتوانم رکوردهایم را افزایش بدهم.

سجادمطوری

وی الان با ثبت رکورد 10 هزار روپایی در مدت 10 ساعت یک رکورد در سطح استان در این خصوص به نام خود به ثبت رسانده است و قصد دارد رکوردهای بیشتری را بزند که مهم ترین آن ثبت رکورد 50 هزار روپایی می باشد.

مطوری بزرگترین مشکلش را نبود حامی مالی می داند و اعتقاد دارد اگر چند درصد از قرارداد یک فوتبالیست را هم در اختیار من بگذارند می توانم این رکورد را به ثبت برسانم و توقع دارم شرکت ها یا باشگاه ها در این خصوص مرا یاری بدهند.

وی که شغلی هم نداشته و بیکار می باشد، از تمامی مسئولین استان خوزستان می خواهد که فکری برای او کنند چرا که می تواند یک رکورد عالی برای استان در سطح ملی به ثبت برساند و او هم چنان منتظر حمایت ها می باشد تا این امر را محقق نماید.

سجادمطوری


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kk75d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



دلیل منتفی شدن حضور سروش رفیعی در تراکتورسازی از زبان مدیر فنی این تیم