تاریخ انتشار: 1395/06/20 13:09
کد خبر: 262311

تا جایی که می‌دانم هیچ اولتیماتومی برای منصوریان در کار نیست!

تا جایی که می‌دانم هیچ اولتیماتومی برای منصوریان در کار نیست!

مربی استقلال می‌گوید: شرایط برای استقلال طوری نیست که بخواهیم از الان به فکر دربی باشیم. به شدت به سه امتیاز بازی فردا نیاز داریم و برای کسب آن باید تمام بازیکنان با تمرکز کامل در زمین حاضر شوند.

علی چینی، مربی تیم استقلال تهران راجع به شرایط آبی‌پوشان پیش از بازی فردا مقابل ماشین‌سازی تبریز در هفته پنجم لیگ برتر گفت: در این مدتی که لیگ به خاطر تیم ملی تعطیل بود، ما فرصت خوبی در اختیار داشتیم که تیم را آماده کنیم. از آنجایی که در ابتدای فصل تغییرات زیادی در تیم داشتیم، در این مدت روی هماهنگی بیشتر بازیکنان و بدنسازی تیم کار کردیم و خدا را شکر در آستانه بازی مهم فردا، در شرایط خوبی قرار داریم.

او ادامه داد: فردا یک بازی بسیار سخت و دشوار مقابل ماشین‌سازی داریم. ماشین‌سازی تیم بسیار خوبی است و بازیکنان خیلی خوبی در ترکیب این تیم حضور دارند که هم از نظر فنی و هم از نظر قدرتی در سطح بالایی قرار دارند. در چند وقت اخیر این تیم را به خوبی آنالیز کرده‌ایم و آشنایی خوبی نسبت به نقاط ضعف و قدرت آنها داریم. با توجه به شرایط خیلی امیدواریم که بتوانیم در بازی فردا سه امتیاز را کسب کنیم تا پیش از دربی از نظر روحی در شرایط خوبی قرار بگیریم.

معمولاً بازی‌های قبل از دربی برای دو تیم استقلال و پرسپولیس بسیار سخت و دشوار است. از این جهت که بازیکنان برای از دست ندادن دربی محتاط عمل می‌کنند و تمرکز لازم را در دیدار قبل از دربی ندارند. آیا این شرایط برای استقلال هم در بازی فردا وجود خواهد داشت؟ دستیار علیرضا منصوریان در واکنش به این سوال اظهار داشت: در بازی فردا برای ما شرایط اینگونه نخواهد بود. همه ما در کادرفنی اعتقاد داریم که باید بازی به بازی پیش برویم و به بازیکنان هم گفته‌ایم که از حالا اصلاً نباید به دربی فکر کنند. شرایط برای استقلال طوری نیست که بخواهیم از الان به فکر دربی باشیم. به شدت به سه امتیاز بازی فردا نیاز داریم و برای کسب آن باید تمام بازیکنان با تمرکز کامل در زمین حاضر شوند و با همه توان تلاش کنند. برای اینکه در حال حاضر بازی با ماشین‌سازی از دربی برای ما مهم‌تر است.

آیا شایعات اخیر مبنی بر برکناری منصوریان از سمت خود در صورت نتیجه نگرفتن احتمالی استقلال در بازی دربی صحت دارد؟ مربی آبی‌پوشان در واکنش به این موضوع تصریح کرد: این وظیفه من نیست که راجع به این مساله صحبت کنم اما تا جایی که می‌دانم هیچ اولتیماتومی در کار نیست و مدیران باشگاه همگی از کادرفنی و بازیکنان حمایت می‌کنند. ما هم اصلاً به این مسائل کاری نداریم و تنها به فکر پیروزی در بازی فردا و سپس دربی هستیم.

علی چینی در پایان گفت: استقلال شرایط حساسی دارد و تمام فکر ما معطوف به این است که تیم دوباره به روزهای اوجش برگردد. بازی فردا برای استقلال خیلی مهم است و از هواداران می‌خواهم که ما را در این بازی تنها نگذارند. حضور آنها کمک زیادی به ما می‌کند و باعث امیدواری بازیکنان است. از هواداران می‌خواهم به استادیوم بیایند تا پیروزی در بازی فردا را کنار هم جشن بگیریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kldyv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دو بازیکنی که منصوریان اسمشان را از لیست خط زد